48 - My 21st 🎂

258 62 64
                                    

මෙහෙ බලල එහෙ බලද්දි ඒ සතිය ගෙවිලා ගියා.. ඒ අස්සෙ සිද්ධ වුන තව විශේෂ සිදුවීමක් වුනේ මට කිඩ්ස් ඩාන්සින් ස්ටාර් කම්පිටිශන් එකක ජජ් බෝඩ් එකට ඉන්විටේශන් එකක් හම්බුන එක..නරක කාලෙ ලබද්දි මුහුදෙ යන නැවක් හරි පාරට ඇවිත් හප්පන් යන තරම් අපල සිද්දවෙද්දි, කෙනෙක්ගෙ හොඳ කාලෙ එනකොට ලැබෙන සේරම අවස්ථා එකපිට එක එනව කියනව ඇත්තෙ මේ දේවල් නිසා වෙන්න ඇති..
ඉතින් එදා රෑ ඔවු අගෝස්තු 04 වෙනිදා රෑ සිචෙන්,යුචෙන්, චෙන්,යූබින් සෙට් එක එක්ක හීනියට අපේ ගෙදර හීනියට සෙට් වෙන ගමන් හිටියෙ..

ඊට දවස් දෙකකට කලින් බීච් එකේ පොඩි වීඩියෝවක් ගන්න ගිහින් බයිසිකල් පදින්න ගිය හා දණ්ඩා බයිසිකලෙන් වැටිල කකුලත් කොර ගහ ගහ හිටිය එක තමා වෙලා තිබ්බ එකම නරක දේ.. එහෙම උනේ හරියටම UE එකේ ඇග්‍රිමන්ට් එක ඉවර උන දවසෙමයි.. යන යකා කොරහත් බිඳගෙන ගියා කියල අපි ඉතින් හිඳ හදා ගත්තා..

ඉතින් ඇග්‍රිමන්ට් එක ගැන දන්න අය ඔක්කොම බලන් ඉදියෙ එදාම බනී ආයෙ ප්‍රසිද්ධියේ දකින්න ලැබෙයි කියලයි

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ඉතින් ඇග්‍රිමන්ට් එක ගැන දන්න අය ඔක්කොම බලන් ඉදියෙ එදාම බනී ආයෙ ප්‍රසිද්ධියේ දකින්න ලැබෙයි කියලයි.. බනීගෙ ෆෑන්ස්ලා ඩේ කවුන්ට් කර කර ඉන්නෙ කියල අපි ඒ දවස්වල දැක්කා.. ඒත් බනී එදා දවසෙම නිහඬ වෙලා හිටි එක එයාලට ලොකු වේදනාවක් වෙන්න ඇති.. සමහරවිට එයාලට ආයෙ කවදාවත් Xiao Zhan වේදිකාවක දකින්න වෙන එකක් නෑ කියල ඒ හදවත් ශෝකයෙන් බර වෙන්න ඇති.. ඒකට හේතුවකුත් තිබ්බා.. අපිම පොඩි රූමර් එකක් යැවුව Xiao Zhan ෆීල්ඩ් එකෙන් සමුගන්නවා කියලා.. දන්නෙ නැද්ද ඕව ඉතින් යුචෙන් ගෙ මාකටින් තමා..පස්සෙ ඉතින් ෆෑන් මීටින් එකක් තියල ඒ දේවල් වලට සොරි කියන්න ඕන.. අනික ඉතින් සප්‍රයිස් එකක් දෙනකොට නිකම්ම දීල වැඩක් නෑ.. මානසිකව වට්ටලා එපාම කරවල දෙන්නෝන..

Forever LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora