New Email from U Entertainment..
ශිෂෙන් ඉක්මණට ඒ මැසේජ් එක ඕපන් කලා...ඒ මැසේජ් එක දැක්ක ගමන් තුන් දෙනෙක් ගෙ ඇස් එලියට එන්න තරම් විශාල වෙද්දි එක ඇස් දෙකක් කේන්තියෙන් අත මිට මොලව ගත්තා..
ඔවු ඒ සිශෙන්...මගේ ඇස් දෙක නලලට ගියේ බනී ඒක කෝමද කලේ කියලා...
Thank you and we will gladly accept the $ 1 Milion you credited to our account number xxxxxxxxxxx Accordingly, we withdraw the case to be filed with you and we regret to inform you that we have no further dealings with this agency and its affiliates. We kindly inform you that our agreement is void from today and you will not be allowed to appear in public at any institution for another 6 months.
We sympathetically consider and protect the confidentiality of all these things at your request, and we hope you will do your part.
Finally, we would like to thank you for your journey so far and wish you a prosperous future.
*********ඔබ විසින් අපගේ ගිණුම් අංක xxxxxxxxxxxxxxසඳහා බැර කරන ලද 1Mn$ක මුදල අපි සතුටින් භාර ගනිමු. ඒ අනුව අපි විසින් ඔබට ගොනු කිරීමට නියමිත නඩුව ඉල්ලා අස් කරගන්නා අතර, මෙම ආයතනය සහ ඊට අනුබද්ධ ආයතන සමඟ ඉදිරියට ඔබ සමඟ කිසිම ගණුදෙනුවක් නොමැති බවද කණගාටුවෙන් දන්වා සිටිමු. අද දින සිට අපගේ ගිවිසුම අවලංගු වන අතර ඔබට තවත් මාස 6ක් යන තුරු කිසිදු ආයතනයක ප්රසිද්ධියේ පෙනීසිටීමට අවසර නොමැති බවද කාරුණිකව දන්වා සිටිමු."
මෙම සියළු සිදුවීම් වල රහස්යභාවය ඔබගේ ඉල්ලීම පරිදි සානුකම්පිතව සළකා බලා අප විසින් ආරක්ෂා කරන අතර, ඔබද ඔබගේ වගකීම ඉටු කරනු ඇතැයි අප බලාපොරොත්තු වෙමු.
අවසාන වශයෙන් අප සමඟ මෙතෙක් ආ ගමන පිළිබඳව ස්තූතිය පුද කරන අතර ඔබට සුබ අනාගතයක් ප්රාර්ථනා කරමු..
********මට තාමත් අදහගන්න බෑ..බනී UE එකට ඩොලර් මිලියන එකක වන්දියක් ගෙවලා... එච්චර සල්ලියක්...
එයාට අවුරුදු ගානක් වැඩ කලත් එච්චර ආදායමක් උපයන්න පුලුවන්ද?
එතකොට බනී UE එක නිසාද හැංගුනේ..
"අනේ සිශෙන්... මොකක්ද මගේ කොල්ලට වෙන්නෙ.
මට මේ කිසි දෙයක් හිතාගන්න බෑ..
ඔයාට , ඔයාට තේරෙනවද මොකක්ද මේ වෙන්නෙ කියලා.. "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forever Love
FanficYIZHAN & ZHANYI FAN FICTION හැන්දෑවෙ දම් පාට බටහිර අහසෙ රත්තරන් පාට ඉර බැහගෙන යන වෙලාවෙ ඒ ඉරේ පාටයි අහසෙ දම් පාටයි එකතු වෙලා ආව දීප්තිමත් එළිය ඔයාගෙ මූණට වැටිල තියෙද්දි මහන්සි වුණත් හුරතල් හිනාවකින් මූණ පුරෝගෙන හෑන්ඩ්ෆ්රී එකත් කණේ ගහගෙන ජොගින් යන ව...