"එතකොට ඔයා කියන්නෙ අපි දෙන්නම එකට ෆොටෝ ශුට් එකකට යනවා කියලා"
රෑ කෑම කාල මං බනීගෙ උකුලෙ ඔලුව තියන් ඕපදූප කතා කර කර ඉන්නකොට 425 වෙනි වතාවටත් බනී එහෙම ඇහුවා... මට හිනා ගියාට ඉතින්..කොල්ල ඉන්නෙ ඒක තාම හිතා ගන්න බැරිව...
" බුබූ..".....
ඒකටනම් මං ගුවන් ගත වුනා..ඔලුව අත ගගා ඉදල ඒකා මගේ කණ මිරිකුවනෙ....
" ආවුශ්...මෝඩ කොටියෝ... ඒකට සිදුණා හාවො...මම ඒ දිග ඇඟිලි 5 ම හපල දැම්මා.
"ඉතින් හිනාවෙනවනෙ ඔයා දෙයක් ඇහුවම.."
"හාරෙ හාරෙ ඉතින් ඕක ඉතින් පළවෙනි සැරේ අහපු වෙලේ දුන්න උත්තරේම තමයිනෙ දෙන්න තියෙන්නෙ මට..
ඊට පස්සෙ අපේ ජීවිත වලට මොනවා වේවිද.. මට හිතා ගන්න බෑ.. බනී ඒපාරනම් කරේ එයා ගෙ ඇඟිලි හරිම සරාගී විදියට මගේ කට ඇතුලට දාන එක..
"මොනා වෙන්නද බං.. හැබැයි මොන මඟුල සිද්ධ උනත් තෝයි මායි එකට..උඹ මාවවත් මම උඹවත් දාල යන්නෙ නෑ.. අනිත් කෙනාගෙ හොඳට කියලවත් මොකෙක් හරි නාකි මයිනෙක්ගෙ ඇමක් කාල හරිවත් දාල යනව හෙම නෙවෙයි..ඔන්න ඒකනම් කලින්ම කීවා මහත්තයෝ..."
මම අවධාරණයෙන් ඒ ඇස් දිහා බලාගෙනම කියද්දි එයා තොල් හපාගෙන ඔලුව වැනුවා.. ඊට පස්සෙ එහෙමම එයා මගේ තොල් වලට පාත් වුනා.. ඉතින් එයා වචනෙන් නොකීවත් හාදුවෙන් මට උත්තරයක් දුන්නා..
ඒ රෝස පෙති තොල් වලින් ලාවට ස්ට්රෝබෙරි මික්ස් වෙච්චි චොකලට් රහක් දැනෙද්දි මම සීරුවට ඒ දෙතොල් වල රස වින්දා..
ඇත්තටම හාදුවක් මෙච්චර රහ බව දැනගන්නත් අවුරුදු 20ක්ම ගිය කොට මේ සුදු රෝස මල හම්බුනේ නැත්නම් ඒක නොදැනිම මැරිල යන වැන්ග් ඊබෝ ගැන කල්පනා කර කර මම එයාගෙ සැහැල්ලු ටී ශර්ට් එක අස්සෙ නලියන චූටි පොහොට්ටු දෙක ඇඟිලිවලින් හොයාගෙන ගියා.කොච්චර ස්පර්ෂ කරත් ඇතිවීමක් නැති ඒ කුඩා ගැටිත්ත මම හිමීට පිරිමදින ගමන් එයාට නොරිදෙන්න ලාවට මිරිකුවා.. තොල් පෙති නොනවත්වාම එහෙන් වැඩ පටන් ගද්දි ඇඟිලි වලට දැනෙන ඒ අනන්ත මිහිර නිසාම මෙච්චර වෙලා පාඩුවෙ නිදාගෙන උන්න පුංචි ප්රාණින් දෙන්නම හිමින් හෙමින් හිස ඔසවන්න ගන්නකොට මම එයාව සෝෆා එකේම ඉද්දිම එයා දාන් හිටිය ලා නිල් පාට හුඩී එක ඔලුවෙන් පැන්නුවා..හුඩී එක ගැලවෙන ටිකට බ්රේක් වුන කිස් එක ගැන අමනාපෙන් මූණ බෙරි කරපු එයා ආයෙත් මගේ තොල් අල්ල ගන්න කලියෙන් මම එයාගෙ චොක්ලට් පාට ලස්සනම ලස්සන නිපල් එකකට පාත් වුනා..ඔවු මේ ලෝකෙ මං ආසම තැන..අම්මගෙන් කිරි බොන කාලෙ මම අම්මගෙ ළමැඳට ආස කරන්න ඇති..ඒත් මට ඒ ගැන මතකයක් නැහැනෙ..ඉතින් මට මතක තියෙන එකම ළමැඳ මේ ලා රෝස මලගෙ හුස්ම එක්ක තියෙද්දි මගේ ජීවිතේ රසම දේ ඒ රෝස පපුවෙන්ම මම හොයා ගත්තා..
පුස් පැටියෙක් වගේ එයාගෙ ඒ රෝස පොහොට්ටුවෙ එල්ලිලා උන්න මගේ ඔලුව පුරාම ඒ අත් හරිම ආදරෙන් එහෙ මෙහෙ ගියේ මගේ දෙතොල් වලින් දැනෙන ස්පර්ශයට එයත් වශීවෙලා ඉන්න බව මට ඒත්තු කරමින්..
"ඔච්චරම ඕක රසද බුබූ"
YOU ARE READING
Forever Love
FanfictionYIZHAN & ZHANYI FAN FICTION හැන්දෑවෙ දම් පාට බටහිර අහසෙ රත්තරන් පාට ඉර බැහගෙන යන වෙලාවෙ ඒ ඉරේ පාටයි අහසෙ දම් පාටයි එකතු වෙලා ආව දීප්තිමත් එළිය ඔයාගෙ මූණට වැටිල තියෙද්දි මහන්සි වුණත් හුරතල් හිනාවකින් මූණ පුරෝගෙන හෑන්ඩ්ෆ්රී එකත් කණේ ගහගෙන ජොගින් යන ව...