52 - Drama Script

201 49 61
                                    

බබා.... ඔයා මොකද කියන්නෙ සිශෙන් ගෙ යෝජනාව ගැන...

අපි දෙන්නගෙ ගෙදර සෝෆා එකක වාඩිවෙලා නිවී සැනසිල්ලෙ ඉන්නකොට බාත් රූම් ඉදන් ආව බනී එහෙම අහගෙන මගෙ ළඟට ආව.

වෙඩින් එක ඉවර වෙලා සිශෙන් හනිමූන් ගියේ අපි දෙන්නගෙ ඔලුවට ලොකු ප්‍රශ්නයක් දාල.. උන් දෙන්නට යන්න හනිමූන් එකක් ඉතුරුවෙලා නැති එක ඇත්ත.. ඒත් ඉතින් ලයිශන් එක හම්බුනාට පස්සෙ නිල වශයෙන් හැමෝටම කියල යනන එකෙත් පොඩි මෙවුව එකක් තියේ නෙ... මට ඉතින් බනී අහපු එක නෙවෙ ඔලුවට ආවෙ...මම හිතපු එක...

"අරුන් දෙන්න ද හනිමූන් ගිහින් මොනව කරනව ඇත්ද.. ආයෙ ඉතින් ඔය කරන දේවල් ඕකුන් දෙන්න ට අලුත් දෙයක් නෙවෙනෙ.. මම අහස පොළව ගැටලන්න කල්පනා කර කර එහෙම අහද්දි බනී ඉණට අත් දෙක තියා ගත්තා .

"උන්ටනන් ඒ වැඩේ දැන් හෙන බෝරින් ඇති නේ... අපි වගේ ටොප් බොටම් මාරු වෙන්නෙත් නැති එකේ හැමදාම එකම විදියනෙ ඇත්තෙ... අපරාදෙ මට සිශෙන් ට ටිකක් කියල දෙන්න තිබ්....උහ්...ආයෙ යස්සයො... ඌහ්... මගෙ කණ අතාරියකො.... කිය කිය හිටි එක කියල ඉවරයක් කර ගන්න උනෙත් නැත්තෙ ඇස් දෙකෙන් ගිනි පිට කර කර මගෙ මිනිහා මගෙ කණ මිරිකන් හිටි නිසා.. මම් වැරදි දෙයක් කීව වත්ද?

" තමන්ගෙ අයියයි අක්කයි ගැන නේද කියවන්නෙ ඔය ආ... කිසිම චාරයක් නැති ඔය කුණු කටනම් බෝදි අම්මපා මට කඩන්න හිතෙනවා... කණ මිරිකුවට පස්සෙ අල්ල ගත්තෙ මගෙ කට.. යකෝ වෙනදා කන්න හිතෙනව කියන කට අද කඩන්න හිතෙනවලු... මම් වැරදි දෙයක් කීවද අප්පා...

ඉතින් අනේ...ඇත්තනෙ.. ඔය සිශෙනයා ආව් ආයි ආයි නෑ නෑ ආයෙ නෑ මොනවත් කියන්නෑ යස්සයෝ අතෑරපම් මාව...අම්මේ මෙන්න අම්මගෙ සුදු පුතා මරන්න යනවෝ...... ආයෙම වතාවත් හිල් වෙන්න කෑව ටොක්කෙ ප්‍රථිඵලයක් විදියට මම අතිනුත් කට වහගෙන තොල් දෙකත් හපා ගත්තා... බ්‍රේක් නෑනෙ...ශුවර් නෑ ආයෙ කියවෙයි කියල.

"මිනිස්සුන්ගෙ අතිශය පෞද්ගලික දේවල් ඔය විදියට හාරවුස්සන්න එපා මනුස්සයො.. කැතයි... හිතනවකො දැන් සත වර්සයක් තිස්සෙ අපි දෙන්නා මේ එක ගෙදරක ඉන්නව.. අපේ නිදන කාමරේ වෙන ඒව වෙන උන් කතා කරනෙක කොච්චර අප්සට්ද.. පේනවනෙ අර ෆැන්ඩම් වල ඉන්න සමහරුත් කරන්නෙ ඕකනෙ..ටොප් බොට්ම් වලට මරාගන්නව. අන්න ආයෙ අලුත්ම සමයමක් පටන් අරන් දැක්කද ඒක.. "

Forever LoveWhere stories live. Discover now