ඔක්කොටම කලින් අර පොලිස් ඔෆිසර් ගෙ කට වහන්න ඕන.. ඒ මනුස්සයා මොනව හරි ලොකුකමට කියවන්න ගත්තොත් ඔක්කොම ඉවරයි..
සිශෙන් කීවෙ ඊයෙ රෑ එලිවෙනකනුත් ෆෝන් වලින් කතා කරල මේක යට ගහන විදියක් කල්පනා කරල ආයෙ උදේ පාන්දරම සෙට් එකම අපේ ගෙදර වට මේස සාකච්ඡාවක් දාල තියෙද්දි.. ඔක්කොම කීවට බනී නෑ.. එයාට උදේම යන්න උනා ශූටින් වලට.
මේ වෙනකොට අර පෝස්ට් එක හොට් සර්ච් ඇවිත් තිබ්බ හැම අතින්ම.. හේටර්ස්ලා එහෙන් ගහන්න පුළුවන් මඩ උපරිම ගහද්දි සමහරු එයාල එක්ක රණ්ඩු වෙවී මාව ඩිෆෙන්ඩ් කරන ගමන් හිටියා.. කොහොම උනත් වෙයිබො එකට ලොග් වෙන්න බෑ ඒක එතන එකම විකාරයක් තිබ්බෙ.. ලොග් වෙන වෙන සැරේට මොකක් හරි අලුත් නිව්ස් එකක් තිබ්බා. ඒක නිකක්ම නිකන් පොඩි වීඩියෝ එකක් උනත් මිනිස්සු ඒක ගැන හොයපු තරම කොච්චර ද කියනවනම් අපිව සීසීටීවි වලට අහුවුන ගොඩක් තැන් වල වීඩියෝස් එයාල අරන් තිබ්බ. දැන් ඊයෙ gif එකට අමතරව තැන් කීපයකමදිම සීසීටීවි වලින් ගත්ත වීඩීයෝ ක්ලිප්ස් ගොඩක් ශෙයා වෙන ගමන් තිබ්බෙ.
ඒත් ඒ වීඩියෝවල ඉන්නෙ මම කියලවත් බනී කියලවත් කොහෙත්ම හොයන්න බෑ.. අර ඊයෙ වීඩියෝ එක නොතිබුනානම්..ඒත් හරියටම ඔප්පු කරන්න බැරි නිසා කොහොමත් ඕක මම නෙවේ කියල ඉන්න පුළුවන් අර පොලිස් ඔෆිසර් කට නොඅරියන තාක් කල්..මට පොඩ්ඩක් නිහඬව ඉන්න කියල ඒජන්සි එක විදියට තීරණය කරල සිශෙන් ඊයෙ රෑම කෝල් කරල කීව..ඒ වගෙම එයාල මට සතියක නිවාඩුවක් දුන්න. හිතාගන්න පුළුවන්නෙ මෙච්චර බරපතල වැඩ තියෙන මට සතියක නිවාඩුවක් දුන්න කියන්නෙම කොච්චර වැඩේ බරපතලයිද් කියල.
කොහොම උනත් අපේ ඒජන්සි එක වෙනුවෙන් සිශෙන් පොලිස් ඔෆිසර් ට සෑහෙන ගානක් වියදම් කරල ඒ කට වහගන්න පුළුවන් උනත් ලොකුම කරදරේ උනේ දවල් වෙනකොට..
වැන්ග් එන්ටර්ටේන්මන්ට් එක ළඟ ලොකු උද්ඝෝෂනයක් පටන් අරන්..
ඒක ඇත්තටම විකාරයක්.. ඒ අස්සෙ එතන මීඩියා ඔක්කොම ගෙන්නලා ෆ්රෙස් කන්ෆරන්ස් එකක්..
ඔක්කොම අපිට විරුද්ධව.
මොකක්ද මන්ද සංවිධානයක එවුන් වගයක් මහ පත පොත් පිටින් මගෙයි බනීගෙයි එකට ඉන්න පිංතූර වලින් අපේ ජීවිත කතාවම හදල තිබ්බා... හැබැයි ගොඩක් ඒවා එඩිට් ෆොටෝස්. අපි පබ්ලික් කරපු අපි දෙන්න එකට ඉන්න හැම ෆොටෝ එකක් ගැනම අපිට පැහදිලි කරන්න පුළුවන් හේතු තිබ්බා.. ඒත් මේ මිනිස්සු මෙතන ගෙනත් තිබ්බෙම අපෙ එඩිට් ෆොටෝස්.
YOU ARE READING
Forever Love
FanfictionYIZHAN & ZHANYI FAN FICTION හැන්දෑවෙ දම් පාට බටහිර අහසෙ රත්තරන් පාට ඉර බැහගෙන යන වෙලාවෙ ඒ ඉරේ පාටයි අහසෙ දම් පාටයි එකතු වෙලා ආව දීප්තිමත් එළිය ඔයාගෙ මූණට වැටිල තියෙද්දි මහන්සි වුණත් හුරතල් හිනාවකින් මූණ පුරෝගෙන හෑන්ඩ්ෆ්රී එකත් කණේ ගහගෙන ජොගින් යන ව...