53- The Untamed Cast

136 39 45
                                    


උදේම කාලෙකින් මම අවුඩියට නැග්ගෙ බනීවත් දාගෙන.. මේ අවුඩිය මගේ පියතුමා ඒ කාලෙ මම ඔෆිස් එනවට ලබාදුන්න නිල රථය..පස්සෙ ආයෙ ඒක රාජ සන්තක උනා ...දැන් ඉතින් ආයෙ අපේ...අපේ කියන්නෙ ඒක ගෙදර තියෙන නිසා සිශෙන්,යෑන්ලි අක්ක විතරක් නෙවෙ අම්මත් පාවිච්චි කරනවා..දැන් ඒක නිකම් කාගෙත් සුන්දරී වගේ..දැන් ඉතින් මටෝන්නෑ මේක..අපි දවසක ලෝකෙ තියෙන හොඳම කාර් එකේ යනවා අපේම සල්ලිවලින්...

Wang ගෲප් එකෙන් වාහනේ දාද්දි මට මේකෙ සිද්ධ වුන පරණ දේවල් මැවී මැවී පෙනුනා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wang ගෲප් එකෙන් වාහනේ දාද්දි මට මේකෙ සිද්ධ වුන පරණ දේවල් මැවී මැවී පෙනුනා.. ඔක්කොමත් හරි ඉස්සෙල්ලම මේකට ගිහින් මොකාද වගෙ තාත්ත හම්බෙන්නත් අපොයින්මන්ට් එකක් දාන්න වුන එක තමා හොඳම...

කාර් පාක් එකේ දන්න කියන වාහන දෙකක් තියෙද්දි අපි දෙන්න පුදුම උනා..

"ඒ බබා අද යුචෙනුයි චෙනයි එනව කියල කීවෙත් නෑනෙ..අර ඉස්සරහ පාක් කරල තියෙන්නෙ ඒ දෙන්නගෙ වෙහිකල් දෙක නේද..." බනී අහද්දි මාත් ඔලුව වනල ඒ දිහා බලාගෙනම වාහනේ ඊට පිටිපස්සෙන් පාක් කලා..

ඒ දවස්වල ගැම්මට හදපු චැට් ගෲප් එකෙත් යෑන්ලි අක්කා ඉදල හිටල එවන ගුඩ්මෝනින් මැසෙජ් එක ඇරුනම වෙන කිසිම දෙයක් ශෙයා වෙන්නෙ නැති කොට අපි ඔක්කොම අපේ වැඩ එක්ක සෑහෙන්න බිසී වෙලයි හිටියෙ.. ඒ නිසා සෙට් එකටම හම්බෙන්න බැරිවෙලා තිබ්බෙ කාලෙකින්.. අපි දෙන්න කෙලින්ම ගියේ වැන්ග් ස්ටුඩියෝ එකට..සිශෙන් අපට උදේ 9ට ස්ටුඩියො එකට එන්න කියල ටොක්කකුත් ඇනලයි ගියේ.. අන්න ඒ නිසා යාන්තම් 9.30 වෙනකොට අපි මෙතෙන්ට ආව..
ඇතුලට අඩිය තියනවත් එක්කම කෝල් එකක් ආවෙ මගෙ අයියණ්ඩියගෙන් ..මම් දන්නවා ඔය දැන් සුද්ධ චීනෙන් අමතන්න යන්නෙ අපි පරක්කු වෙලා නිසා..මම් ඒ නිසාම කෝල් එක ආන්සර් කරල බනීගෙ කනේ ෆෝන් එක ගහල එයාගෙන් අඩි 2,3ක් පස්සටත් ගියා...කිසිවක් නොදන්න බනියා වැටෙන්න ගිය ෆෝන් එක එහෙම්ම කන ළගින් තියාගනිද්දි ඒ මූණ රතු වෙලා මගේ දිහා හරි ආදරණීය බැල්මක් දාල "අපි මේ දොර ළඟ" කියල යාන්තම් ෆෝන් එකට කියල දැම්ම..

Forever LoveWhere stories live. Discover now