36 - Husband or Wify🙊

474 113 152
                                    

ඔන්න බනී බබා අපි දැන් ඉන්නෙ ගොඩක් නිදහස් ලෝකෙක... මුල ඉදන් පටන් ගන්න ලෑස්තියි නේද? චාඕ ගෙ ගෙදරින් එළියට බැහල මං ඒ අතින් අල්ලන් ලාවට පිටි අල්ල ඉඹින ගමන් කියද්දි ඒ ඇස් තාරකා වගේ දිළිසුනා..

ඔවු බෝ.. මට මාරම සැනසීමක් දැනෙනවා අරකිගෙ හොම්බට එකක් ඇන්නට පස්සෙනම්...

අම්මෝ මට තාම හීනයක් වගේ අර පත කණේ පාර දීල කට මිරිකුවෙ අපේ මේ හුරතල් බනියමද කියල... හැබැයි මචං මට හිතාගන්න බෑ ඒ කණ යහතින් තියේවිද කියලනම්.. මොකද ඒ ගහපු විදියට මොකක් හරි ආබාධයක් වෙන්නම ඕන..

යූබින් කියද්දි සිශෙන් නුත් ඒක අනුමත කරන්න ඔලුව වැණුවා..

"දැන් මොකද කරන්නෙ උඹල.. මට යෑන්ලි හම්බෙන්න යන්න ඕන.. චාන් බලන්න එන්න ඕන කියල කුණු කුණු ගානවා..අදත් එයා දාල ආව එකට ලෙඩක් වැටෙන්නයි යන්නෙ..බිනා මං ගෙදරින් හලාගෙන යන්නම්.." කාරෙකෙ කී එක කරකව කව සිශෙන් කියද්දි මට බනී දිහා බැලුනා..

"අපි කොහෙද යන්නෙ බොස්.." ඔයා කියන ඕනම තැනකට.."

මම බනීගෙ දිහාට ඔලුව නවල දණිස්සත් නවල අතේ තිබ්බ හෙල්මට් එක එයාගෙ අතට දීල මගේ ආදරීව දිහාට අත් යවන ගමන් ඇහුවා..

"අනන්තයට" එයා හෙල්මට් එක ඔලුවට දාගෙන පට්ටම කියුට් බනී වර්ශන් එකෙන් කීවා..

" හා හරෙ හරෙ.. උඹලා අනන්තයට බැරි නම් දිව්‍ය ලෝකෙට හරි පලයල්ලා තව මෙතන හිටියොත් දියවෙලා මැරෙයි .. අපි යනවා" කියාගෙන යූබින් කියද්දි සිශෙන් අත වනලා වාහනේ ස්ටාර්ට් කර ගත්තා..

ඉතින් බාගෙට ඔලුවෙ හෙල්මට් එක නවන් ඉදිය හා පැටියගෙ ඔලුවෙ හෙල්මට් එක හරියට දාල ගාංචුවත් දාල මම මගේ රෝස මල බයික් එකේ ඉන්දවගත්තා..

"අනන්තයටනෙ යන්න ඕන කීවෙ.. ඉතින් අපි යං... පාර තියෙනකම් යං"..එහෙම හිතාගෙන මම බයික් එක පාරට දාගත්තා..

වෙනදා වගේම පුරුදු පාරෙන් මැරින් රෝඩ් එකට බයික් එක වැටෙද්දිම මගේ ඉනෙන් අල්ලන් ඉදිය බනීගෙ අත් වලින් මාව මිරිකිලා ගියා.. ඔවු එයාට හැමදාම මැරින් රෝඩ් එකට දාද්දි ඒක වුණා.. එයා ඒ තරම්ම අපි එදා හම්බුන බීච් එකට ආදරෙයි..එයා තරම්ම මමත්.. එයා නැතිවත් මම තනියම රෑ පහන් කරපු ආදරණීයම ප්ලේස් එක..

Forever LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora