34 - Sacrifice

397 122 195
                                    

"අවශ්‍යතාවය තිබ්බනම් වෙලාවල් හොයා ගන්න එක නතින් බබා" ඒකට කමක් නෑ.. ඔයා කියන්නකො.." දරාගන්න බැරිවේදනාවක් දැනුනත් මම ආයෙ එයාව මගේ ළඟට ගන්න ගමන් කීවා..
"රිදෙනවා බෝධී.." ඒත් කමක් නෑ..ඔයා මොන දේ කීවත් කළත් මමනම් ඔයා ළඟින් හෙල්ලෙන්නෙ නෑ ආයෙ.." ආයෙමත් මූණ බෙරි කරන් එයා කීවා..

"ඔවු ඉතින් ඒකාලෙ හිටියනෙ මැණ්ඩි බැණ්ඩි අතේ එල්ලිලම."එහෙම හිතුනත්,මගේ හිතින් හිතපු දේවල් මම කීවෙ නෑ.. මගේ හිත රිදුනට දැන් ඒ දේවල් ගැන පසු තැවෙන බනීට ඕනවට වඩා රිදවන්න මට ඕන උනේ නෑ.. ඒත් මගේ සිතුවිලිත් වෙලාවකට මටම පාලනය කරගන්න බෑ.. අර ඕස්ට්‍රේලියාවේ ගිය දවසෙ අතේ එල්ලන් ගිය ෆොටෝ එක..එයාපෝට් එකේදි මා එක්ක ඕනවට එපාවට කතා කරල ගිය එක. ඒ හැමදේම මතක් වෙද්දි මගේ හිතේ පුදුම තරම් වේදනාවක් එක්‍ රැස් වුනා..

මගේ හිතේ බනී ගැන තියෙන ආදරේ, කවදාවත් නැතිවෙනේකක් නෑ.. එයා නැතිව, එයා මගේ හුස්මක දුරින් නැතිව මට එක මොහොතක් සැනසීමක් දැනෙන එකක් නෑ...ඒත් ඒත් එයා මට මේ කරපු දේ අමතක වෙන්න කොච්චර කලක් යයිද කියල මට හිතාගනත් බෑ..

ඉතින් එක පාරටම ඕස්ට්‍රේලියාවෙ යන්න වැටෙද්දි මම හිටියෙ UE එක එක්ක සෑහෙන කේන්තියෙන්..අච්චර ට්‍රෙන්ඩින්ග් උන ඩ්‍රාම එකෙයි මගේ සිංදු වල ආදායමෙනුයි 70%ක්ම එයාල ගද්දි යූ ටියුබ් චැනල් එක සම්පුර්ණයෙන්ම එයාලගෙ යටතෙ තිබ්බෙ.මට ඒ ඇග්‍රිමන්ට් එකේ හැටියට හිටියනම් මගේ සුරංගනාවි ගෙ ඔපරේශන් එක කරන්න වෙන්නෙ තව අවුරුදු4කින්... ඕස්ට්‍රේලියා කොන්සට් එකත් තනිකරම UE එකේ ගේම් එකක්.. එයාල මාව හිර කරන්න පුලුවන් හැම තැනින්ම හිර කරා.. මාව රූකඩයක් වෙද්දි තමා මුලින්ම ඒක උනේ..

එහෙම කියල එයා ආයෙමත් රතුවුන ඇස් දෙකෙන් මගේ දිහා බැලුවා..

"ඉට්ස් ඕකේ බබා.. ඔයා කියන් යන්න.. මම එයාගෙ කම්මුලට පුංචි කිස් එකක් දීලා එයාව සංසුන් කලා..

 මම එයාගෙ කම්මුලට පුංචි කිස් එකක් දීලා එයාව සංසුන් කලා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Forever LoveWhere stories live. Discover now