דעה לא פופולרית, שינה היא אוברייטד.
אתם יודעים כמה דברים אפשר להספיק אם ישנים רק שלוש שעות ביממה?
המון!סיימתי איזה עשר ומשהו אנימות בשבועיים האחרונים, למדתי איך לטגן סושי מבלי להריח כולי כמו אצה, וכמעט שרפתי את כל החדר שלי (סיפור ארוך).
אפשר לומר שאני מנצלת את שעות ינשוף הלילה שלי כראוי 👌😌סתם, אני צוחקת, כרגיל.
לעולם אל תלמדו ממני ולכו לישון בשעה נורמלית, וגם תקומו מאוחר כדי לנצל את החופש שעוד נותר לכם.(האם אני היחידה פה שלא מוכנה לקבל את העובדה שהלימודים מתחילים עוד שבוע? דאמט, אני לא מוכנה בשיט לקראת השמיניזם.)
בכל אופן, אם כבר במקרה התחלתם שמא לחשוש שנטשתי את הבקשות שלכם שעל הקיר בפרופיל שלי,
הריני כאן כדי להפיג כל חשש.פשוט הציור האחרון שעבדתי עליו לקח לי כמה ימים טובים, כי החלטתי לקחת אותו שלב אחד קדימה.
אז, היום אנו נוכחים לחזות בבקשה של PinkiWrites , אשר ביקשה ינשוף.
או ליתר דיוק, על פי דבריה -אז פינקי, הרעיון שלך נתן לי הזדמנות לעשות משהו שהרבה מאוד זמן רציתי לעשות.
יש לי ארון, עם ארבע דלתות.
על אחת מהן מצוייר נער אנימה שראיתם פה באחד מהפרקים (בפרק - 'משהו צבעוני לשם שינוי' אם אני לא טועה.)
על השתיים האחרות מצויירים ציורי נוף משמימים ומשעממים.
והאחרון, ריק מכל משיחת מכחול, ועליו היו מודבקות תמונות של לוסי מ'הרעשנים'.
כלומר, הוא היה ריק. עד שהרעיון של פינקי נתן לי בדיוק את המוטיבציה הנכונה לתלוש מעליו את התמונות ולמרוח אותו בשחור.
האמת,
תכננתי לצייר עליו את הציור המוגמר של אתגר האימהקטובר הזכור לטובה, אבל מפאת חוסר זמן, הרעיון נשכח והתאדה לו. לא נורא.אז לפני שהתחלתי לצייר, רק אומר שקניתי במיוחד לכבוד זה שתי צנצנות שלמות של אקריליק שחור ולבן.
בכל מקרה, התהליך של הציור היה מרענן.
עד כמה שאני לא אוהבת ציור עם חומרים רטובים כמו אקריליק וגואש, זו עדיין חוויה מהממת.
הרגשתי כמו אומנית מקצועית, עם מריחות הצבע על האף והידיים (אני תמיד מורחת את הצבע על הידיים בשביל לבדוק את הגוון. הזדהות מאומנים בקהל?) ועשרות המכחולים ושפורפרות הצבעים שמפוזרים לי מסביב לכפות הרגליים.
אפילו שמתי לעצמי כוס של יין לבן בצד, אף על פי שאני לא מתה על יין, אבל מה לא עושים בשביל האסתטיקה.(טוב כן, אני גם מודעת לכך שזה לא לחלוטין ינשוף, אלא יותר תנשמת. טעות מצערת, שכחתי לעשות את המחקר הרגיל שלי לפני שהתחלתי לצייר. אבל אני מקווה שהקונספט של עוף לילה דורס עדיין מחפה על זה.)
פינקי, כמו שכבר ציינתי כבר מקודם. הבקשה שלך הייתה חוויה מהממת וכיפית, בעיקר כי היא נתנה לי הזדמנות להשתמש בצבעים שכבר צברו לא מעט אבק.
ועכשיו גם כל הארון שלי מצוייר, ואני מאוהבת בו.אף על פי שאני ממש רוצה למחוק את שני הציורים עם העננים המשעממים הללו ולצייר משהו אחר מעליהם.
מי יודע, אולי בקשה נוספת תזכה בכבוד 😶(עובדה מעניינת - הסיבה שהארון שלי בנוי בצורת "מדרגות" היא משום שהמדרגות הללו הן הדרך היחידה להגיע למיטה שלי, שנמצאת שם ממש מעל, כמעט על הגג.)
בכל אופן, פינקי יקירתנו היא לא היחידה שזכתה לבקשתה ממולאת.
אז היום גם נחזה בבקשתה של Ir4ik_ ,
מכיוון שהבקשה שלך הייתה פשוטה יחסית, וגם הייתי ממש סקרנית לבצע אותה.אך אני לא אפרט יותר מידי לפני, כיוון שבכנות אינני יודעת כיצד לתאר אותה יותר טוב מהציור עצמו.
כן וואו, אם לומר את האמת, עזרת לי להוציא את כל הפוטנציאל מהטושים שלי.
אני פשוט מאוהבת בצורה שהצביעה יצאה לי 0_0 .ומה עוד אני יכולה לומר?
למקרה שלא ניפגש שנית עד שבוע הבא,
בהצלחה לכם בשנת הלימודים הקרבה.
(שביעיסטים, אתם הולכים למות. מוהאהא!)
YOU ARE READING
My dark side (Sketchbook)
Random"יצירתיות דורשת אומץ, או שיגעון." או פשוט רצון להגיע לגיהנום בדרך אקספרס. אל תכחישו את העובדה שיש לכם צד אפל, לכולנו פה יש את החלק הקטן והעברייני הזה שנמשך לריח של קלמנטינות. אמנם רובכם מוצאים את הפורקן שלו כאן בכתיבה, אך אני פולשת לכם למימד עם ספר...