מכשפה סלית'רינית

537 51 183
                                    

מוכרחה לציין שזה מוזר כבר לא להיעזר בכותרת ה'אימהקטובר' שחסכה ממני כמה רגעים של מחשבה בחיפוש אחר כותרת נורמלית.
כותרות לעיתים יכולות להיות מחסום היצירתיות העיקרי😐.

אז... מה קורה איתכם ליידיס אנד ג'נטלמן?

אני מרגישה שממש נעלמתי אחרי הרצף של אוקטובר, ולצערנו תדירות הפרקים בהמשך עדיין תישאר על המסלול האיטי.
אני נמצאת עכשיו בעומס הזוי, ובקושי מצליחה לגרד זמן לשבת ולצייר.
אני באמת שוקלת ברצינות האם לחזור לטרטרוס לפני שאבצע את תוכנית השתלטות העולם שלשמה באתי הנה.

בכל מקרה,
אני מניחה שעל פי הכותרת התרשמתם כבר שזה פרק שהולך לעסוק בעולמו המופלא של הארי פוטר.
ובכן, באופן לא מפתיע,
צדקתם 🙃.

זה מתחיל ככה, אחי הקטן סיים סוף סוף לקרוא את סדרת הספרים,
ובמוצאי שבת כל אחיי עשו מרתון סרטי הארי פוטר,
ולמרות שהיו לי מליוני מטלות לעשות ומבחן במתמטיקה ללמוד אליו, לא יכולתי שלא להצטרף לצפות איתם,
לפחות את הסרט השלישי.

(אני אישית לא אוהבת את סרטי הארי פוטר, אך אי אפשר להתכחש לוויב המדהים, אם מתעלמים מהעלילה הקולנועית והמקרטעת.
מה אתם חושבים על הסרטים?😶)

בכל אופן, דרך כך אני גיליתי מסקנה מפתיעה לגביי שלא יכלתי להאמין לה.
מסתבר שמעולם לא ניסיתי אפילו לצייר את עצמי במקרה והייתי תלמידה בהוגוורטס ולא תלמידת יא' בזום מורט עצבים.

כמובן שניגשתי מייד ללא דחי לצייר את עצמי בתור תלמידת הוגוורטס,
והאמת,
הייתי צריכה איזו בריחה מהמציאות קלה שתגרום לי לפחות להרגיש טוב עם כך שלפחות הגירסאות הבדיוניות שלי חיות להן בטוב ובשלווה.

כמובן שניגשתי מייד ללא דחי לצייר את עצמי בתור תלמידת הוגוורטס, והאמת, הייתי צריכה איזו בריחה מהמציאות קלה שתגרום לי לפחות להרגיש טוב עם כך שלפחות הגירסאות הבדיוניות שלי חיות להן בטוב ובשלווה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אז... כך סביר להניח שהייתי מנצלת את חיי ההוגוורטסיטיים,
עם טיסה פזיזה על מטאטא, ולבסוף מסיימת במרפאה,
בגלל התנגשות חזיתית עם אווז אימתני במיוחד.

ואני בסלית'רין אובייסלי.
אפילו אם מצנפת המיון הייתה מתנגדת לכך, הייתי מכריחה אותה לשים אותי שם באיומי מספריים.
אין שום מצב בעולם שאני לא אהיה בבית הירוק.

איך היה נראה סגנון החיים שלכם בהוגוורטס כיום על פי דעתכם?🙃

(אני בכלל צריכה לציין כאן את מוטיב הסקרנות שלי, שאינו רואה די בלהציק לכם עם שאלות חסרות פשר, ופשוט מת לדעת?)

My dark side (Sketchbook)Where stories live. Discover now