עוד זוג תאומים סיאמיים,
בערך.איכשהו המילים של השבוע האחרון של חודשנו יקר זה,
מעניקות לי דרכים קלות ליצירת מוטציות חביבות.מה ש... מאוד מועיל עבורי, בתקופה הזו.
(חזו וראו, לא חפרתי לכם הפעם על זמני הדחוק 🙂. אני דורשת הצדעה שמאלית בבקשה.)
להגיד לכם את האמת, אני מרגישה רע על כך שבאיזשהו מקום אני רוצה שהאתגר הזה יסתיים.
ומראש אומר,
אחרי שחודש אוקטובר ייגמר ביום חג שלא שייך לישראלים,
יש סיכוי שאהיה הרבה פחות פעילה😖.
הלימודים ביא' באמת גוזלים לי הרבה מאוד שעות יקרות,
ומה לא הייתי עושה על מנת לנצל את אותן שעות לציור מאשר לקדחת מוח של אינטגרלים.ה25 לאוקטובר- לחש/ כישוף.
ה26 לאוקטובר- מתנה.
תנסו לחשוב על רעיון שמשלב את שתי המילים האלו,
כי אני אישית די הסתבכתי, בלשון המעטה.
אפשר לומר שבזבזתי גזע עץ שלם מרוב דפי הסקיצות הראשוניים שהושלכו במורת רוח לתוך הפח.(לפתע עלתה בי מחשבה שציירים וכותבים יכולים להיות שחקני כדורסל ממש טובים😐)
בכל מקרה,
שברתי את המוח הריקני שלי, שמשום מה במקום להציע לי רעיונות נורמליים לציור חוץ מהתפוח של שלגיה, עשה קאברים חוזרים של בלודי מרי מאת ליידי גאגא.אני יודעת, זה לא קשור🤷🏻♀️ וזה בדיוק מה שחשתי עם כל נסיון שהעליתי לדף.
אבל בסופו של דבר הצלחתי במאמץ לקרטע משהו.
וזה היה אחרי שעשיתי סקר חוזר של עמוד האינסטגרם של אחד מהאומנים האהובים עלי בשם ריקי רומרו (לא, זה לא שחקן הבייסבול)
שמהווה עבורי השראה גדולה, כי יש לו סגנון ציור ממש קריפי ואדיר.
וגם בציור העכשווי, שילבתי בין הסגנון שלו לשלי,
כי זה תמיד נחמד לנסות זוויות חדשות.אני... מאוד מקווה שזה ברור למראית עין שהגוש המגובשש המונח על הברכיים של הדמות זו מתנה עטופה °_°.
ואני אתן לכם לנחש לבד כיצד שילבתי את הלחש בציור.
ואני גם אבקש בלשון מנומסת את בקשתי הרגילה,
שאתם בטח כבר יודעים ומכירים,
אני ממש ממש רוצה לדעת מה אתם חווים מהציור °-°.אני פשוט מתענגת על הרעיונות שמוחות וואטפד מעלים על הציורים של הספר הזה,
אתם כולכם מדהימים.
YOU ARE READING
My dark side (Sketchbook)
Random"יצירתיות דורשת אומץ, או שיגעון." או פשוט רצון להגיע לגיהנום בדרך אקספרס. אל תכחישו את העובדה שיש לכם צד אפל, לכולנו פה יש את החלק הקטן והעברייני הזה שנמשך לריח של קלמנטינות. אמנם רובכם מוצאים את הפורקן שלו כאן בכתיבה, אך אני פולשת לכם למימד עם ספר...