אתגר מותאם ליומו, את זה לא ראינו הרבה זמן.
ונתעלם מכך שדילגתי בקלילות על שני הימים הקודמים,
אלו פרטים שוליים🙃.20.צמח, 21.מפלצת,
נוחו בקבריכם בשלווה.
לפחות, עד שאוציא אותכם בחזרה לרעיון הציור הסופי, שרק הולך ומתפתח ללא הפסק.
סו... ליידיס אנד ג'נטלמנס,
ה22 לאוקטובר, מסיכה.אז... מסיכה.
מושג מוביל בסרטי האימה,
כל רוצח סדרתי קולנועי שמכבד את עצמו בונה לעצמו מסיכה שתהלך לפניו ותזרע אימה בלב כל אחד.
בין אם פיזית, או בין אם מטאפורית.רק קחו לדוגמא את מייקל מאיירס, או את ג'ייסון וורהיס.
אפילו את נורמן בייטס מפסיכו,
שלו יש את אחת המסיכות המטאפוריות הכי טובות שאי פעם נוצרו בעולם אימת הקולנוע.אבל כמובן ששפחתכן הלא נאמנה החליטה לנטוש בצד את מושגי האימה המובהקים הללו, ולהביע את עולמה הפנימי והמעוות.
קיי, זה ציור שדרוש הסבר לא קטן כדי לנסות להביא אותכם לנקודה שממנה התחלתי.
אוקיי,
לא מפחיד בעליל זה ברור,
זה פשוט...
הבעת תסכול אני מניחה?אז ציירתי כביכול רקדן בלט, שזה יהיה כאן החלק העיקרי שאפרט עליו,
כי אני מסוקרנת לדעת כיצד תפרשו את המאפיינים האחרים בלי שום עזרה ממני.
(וזה כמובן תירוץ כושל לעצלנותי, אך לפחות הוא עדיין אמיתי)אז, בלט זה סוג ריקוד שאני לא אוהבת.
כלומר, לא אוהבת על עצמי, למדתי בלט במשך כמה שנים ונותרתי עם טראומה.זה סוג ריקוד אשר מקרין שלמות יתר,
הוא מציג את האידיאולוגיה הנחשקת אשר נראית כבלתי אפשרית להשגה.
התנועות הגמישות והמדוייקות, החלקות ללא רבב, השאיפה להיראות קלים יותר מענן, כמו יצורים שמיימים לא מהעולם הזה.והחיוך התמידי והעדין, שמסתיר כל כך הרבה כאב ומאמץ מאחוריו.
זו אחת מהמסיכות הכי קריפיות שיש על פי דעתי, כאשר מבינים מה עומד מאחוריה😐.
זה גם למה אני אוהבת בלט של אנשים אחרים.
לנסות לראות מה עומד מעבר למסיכות של הרקדנים, זה פשוט מרתק אותי.(ואני הגעתי למסקנה שהפשטת היתר שלי של מושגים היא לא בריאה במיוחד...)
בכל מקרה, יש ביניכם בלרינות? זה באמת מסקרן אותי לדעת מה אתם חושבים🙃.
אה, ובדרך אגב, פתחתי ספר חפירות.
אני אישית לא ממליצה לכם להיכנס אליו.
YOU ARE READING
My dark side (Sketchbook)
Acak"יצירתיות דורשת אומץ, או שיגעון." או פשוט רצון להגיע לגיהנום בדרך אקספרס. אל תכחישו את העובדה שיש לכם צד אפל, לכולנו פה יש את החלק הקטן והעברייני הזה שנמשך לריח של קלמנטינות. אמנם רובכם מוצאים את הפורקן שלו כאן בכתיבה, אך אני פולשת לכם למימד עם ספר...