43 %

1.3K 64 13
                                    

Když jsme přijeli na místo konání večírku, byla jsem překvapená kolik aut stálo před velkou budovou, odkud jsem ztišeně slyšela hrát pomalou hudbu. Nervozně jsem polkla a koukla se na Harryho, který mi zrovna otevřel dveře od auta. "Děje se něco, princezno?" zeptal se mě starostlivě, když si všiml že jsem nervozní.

"Co když ti to zkazím? Vypadá to, že je tam spoustu lidí" řekla jsem potišeji a já pomalu vystoupila z auta, na což za mnou hned zavřel dveře. Jen se na mě pousmál a chytl mě lehce za ruku.

"Nemáš co zkazit. Jen se drž co nejvíce u mě, ano?" dal mi pusu na temeno hlavy a já jen přikývla. Pomalu jsme se rozešli dovnitř velké budovy a já na to ihned zahlédla hromadu lidí. Někteří seděli u svých stolů, někteří tančili na pomalou hudbu společně se svým partnerem a někdo se spolu pouze jen bavil. Žena u menšího stolku nám dala lísteček kde sedíme a na to jsme se tam ihned rozešli. 

"Proč máme řečeno kde sedíme?" zeptala jsem se ze zvědavosti Harryho, který jen mykl rameny. 

"Možná aby tu nebyl takový zmatek. Půjdu támhle jen někoho pozdravit, zůstan tady, ano?" jen se na mě krátce podíval a na to ihned odešel k postarší paní a pánovi, který se na něj ihned usmáli a začali ho zdravit. Povzdechla jsem si a rozhlédla se kolem sebe, když v tom jsem zahlédla Zayna, který zrovna přišel. Začala jsem na něj mávat, aby si mě všiml a po chvilce se tak i stalo. Pousmál se na mě a pomalu ke mě přešel. A čím více byl blíže jsem si všimla jeho modřiny na tváři. 

"Co se st-" v půlce věty mě zastavil a pokroutil hlavou at se neptám. 

"Už sis dala něco dobrého? Slyšel jsem že tu mají vynikající jahodový dorty" usmál se a já se na něj jen nechápavě dívala. Co se mu stalo? Proč se o tom nechce bavit? Udělal to Harry.. Tak jak jsem slyšela?  "Za chvilku by měli přijít i ostatní. Chceš si mezi tím se mnou pro něco dojít?" jen jsem lehce přikývla a on se se mnou rozešel k velkým stolům, na kterých bylo mnoho skvěle vypadajícího jídla. 

"Zayne" ozvalo se za námi po chvilce, co jsem si na talíř nandavala všelijaký dobroty. Pomalu jsme se společně otočili a byl to Harry. "Říkal jsem ti at zůstaneš na tom stejným místě" řekl mým směrem a já si na místo odpovědi dala kousek dortíku do pusy. Jen se uchechtl a podíval se zase na Zayna. "Pojdme si promluvit" řekl a odtáhl ho někam mimo tenhle celý sál. 

"Lily!" zaslechla jsem Louisův hlas. A než jsem se nadála, stál už přede mnou. "Nečekal jsem, že tě sem Harry fakt vezme" ušklíbl se a já se na něj nechápavě koukla. "Um.. Jo. Rád jsem tě viděl, uvidím tě později. Snad" pokroutil hlavou a na to mi ihned zmizel z dohledu. Co tohle sakra bylo? 

Dále jsem tuhle podivnou událost neřešila a šla si sednout na moje místo ke kulatému stolu a pustila se do svého jídla. "Pojdme si promluvit" zašeptal mi povědomý hlas do ucha a uviděla jsem jak osoba pomalu odchází ven. Dala jsem si poslední kousek dortu do pusy a rozešla se za ním.

"Co se děje, Zayne?" zeptala jsem se, když jsem za ním došla ven. Zapálil si cigaretu a jen na mě pár minut potichu koukal. "Zayne.. Já se musím vrátit dovnitř, Harry mě bude hledat" chtěla jsem jít zpátky dovnitř, ale on mě chytil za zápěstí. 

"Prosím, Lil" řekl naléhavě a tak jsem se na něj ještě pomalu otočila. "Musíš odejít" řekl nervozně a furt se rozhlížel kolem sebe, jestli nás zřejmě někdo neslyší či nevidí. "Prosím, udělej to pro mě. Pro sebe. Musíš ihned odejít" říkal rychle a do ruky mi v rychlosti narval nějaké klíče od auta. 

"Co se děje, Zayne?" vystrašeně jsem se na něj koukla a když se už chystal něco říct, ze dveří přišel Harry.

"Lily, zlatíčko. Všude jsem tě hledal" usmál se na mě, ale já se stále dívala na nervozního Zayna. Ihned típl svojí cigaretu a rychlou chůzí se rozešel pryč. "Copak se děje? Řekl ti něco?" zeptal se podezíravě a já jen pokývala hlavou že ne. Pomalím krokem jsme se znovu rozešli dovnitř a klíče co mi předtím dal Zayn, jsem si dala nenápadně do malé kabelky, co jsem měla sebou. 

Co se to dneska děje? Mám poslechnout Zayna?

---

Udělala jsem nový cover na Stalker Spy, líbí se vám? :) <3

Budu ráda za každý votes a komentář <3

!!!

!!!!!!Ráda bych začala psát nový příběh, jelikož se tenhle pomalu blíží ke konci. O co by jste měli zájem? :) Téma, postavy atd?!!!!!!


More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat