Když jsem se ráno probudila, postel vedle mě byla prázdná, na což jsem si oddychla, když jsem si vzpomněla v jaké poloze jsem s Harrym usnula. Pomalu jsem vstala a protáhla jsem se. Musím ale říct, že takhle dobře jsem se dlouho už nevyspala. Koukla jsem se na hodiny na nočním stolku, které ukazovali 11:34 hodin. Spala jsem tak dlouho? Asi jsem byla až tak moc unavená.
Trošku jsem si upravila vlasy a šla pomalým krokem dolů ze schodů do Harryho kuchyně, odkud šlo slyšet, že někdo něco vaří. Nakoukla jsem zpoza rohu a uviděla Harryho, který si mě hnedka všiml a pousmál se. Na sobě měl zástěru a z jeho dlouhých vlasů si udělal drdol, aby mu vlasy nepřekáželi ve vaření. "Dobré ráno, ospalče. Dáš si snídani? Nebo pro tebe spíše oběd" uchechtl se a já přikývla. Sedla jsem si ke stolu, zatím co mi Harry nandaval můj.. oběd.
"Proč si mě nevzbudil?" neměla jsem ve zvyku spát takhle dlouho. Většinou vstávám kolem 9 hodiny. Podíval se mi do očí, když přede mě položil palačinky s jahodami a dalším ovocem.
"Vypadala si moc sladce, když si spala. Neměl jsem sílu tě probudit" pousmál se. Díval se na mě jak spím? "Usmívala si se ze spaní, zajímalo by mě o čem se ti zdálo" naklonil hlavu na stranu a s úsměvem odešel zpátky za pult. A opravdu jsem se usmívala ze spaní? Divné.
Když jsem dojedla, prázdný talíř jsem odnesla zpátky do kuchyně a Harry ho vložil do myčky. "Odvezeš mě ted domů?" zeptala jsem se. Opravdu bych už chtěla domů. Sice je ted milý a všechno.. Ale nikdy nevím kdy mu zase přepne a bude to ten Harry, kterého znám nejvíce.
"Ah.." s jemným mračením se na mě podíval. "Myslel jsem, že dnes budeme celý den spolu" z mračícího výrazu se stal znovu usmívající. "Měl jsem už něco naplánovaného" díval se mi po celou dobu do očí, až jsem z toho začínala být nervozní.
"Um.. Já.. Chtěla bych domů" nervozně jsem ze sebe dostala. "Promin" na sucho jsem polkla a přejela si rukou ve vlasech, abych si je dala dozadu, jelikož mi začali padat do obličeje.
"Jak chceš" zamumlal si pro sebe, ale i tak jsem ho mohla slyšet. Šlo vidět, že s tím není nějak spokojený. Ale myslím, že jsem s ním strávila už dost času a mám právo na to jít domů, kdy se mi jen zachce. "Běž se obout. Nech si tohle oblečení. Tvoje oblečení ti vyperu a dovezu" sundal si zástěru a šel do předsíně si obout boty a jeho černý kabát. To samé jsem udělala i já a tak jsme vyrazili k jeho autu. Sedla jsem si na místo spolujezdce a potichu si povzdechla. "Připoutej se" byla jsem nějak hluboko v mých myšlenkách, že jsem si ani neuvědomila že něco řekl. Proto se ke mě nahnul a natáhl se přese mě pro pás. Naše obličeje v tu chvíli byli až moc nebezpečně blízko. Co nejvíce jsem se natiskla na sedadlo a z nervozity jsem na sucho polkla, čehož si všiml a ušklíbl se. Zapnul mi pás a vrátil se na svoje místo. Nastartoval auto a mohli jsme vyrazit.
"Pořád to bolí?" na pár sekund se na mě podíval, než odvrátil zrak zpátky na cestu. Určitě se ptal na mojí tvář. Pomalu jsem přikývla. Bylo to samozřejmě o mnohem lepší než včera. "Neměla si s ním mluvit" zamračil se.
"Já s ním nemluvila. Otravoval mě" taky jsem se zamračila a nahlas si povzdechla a překřížila si ruce na hrudi. "A ty si na něj neměl vylítnout. Kdyby si tam byl, tak by se nestalo nic" protočila jsem očima, nad čímž se ještě více zamračil.
"Ah. Tak ted je to moje chyba?" ironicky se uchechtl a nevěřícně se na mě zase na chvilku koukl. "Hele zlatíčko. Kdybych tam nebyl vůbec, ohnul by tě někde přes stůl a znásilnil. Takže ti radím, aby sis nedovolovala" pokroutil nevěřícně a naštvaně hlavu. "Měl jsem důležitou práci" řekl bez zájmu.
"Ona by počkala" podívala jsem se na něj a já uviděla jak se jeho koutky nevěřícně zkroutili do úsměvu.
"Takhle to je. Ty si myslíš že jsem s někým spal?" pozvedl obočí a moje tváře se jemně zbarvili do růžové barvy, i když nevím proč. To je přesně to co si myslím.
"No tak tě vyvedu z omylu. S nikým jsem nespal, protože jediný s kým budu spát jsi ty. Nemusíš žárlit"
---
:,) Ok. Další kapitola je na světě! <3 Snad se líbí a snad je alespon trošku zajímavá :D Budu moc ráda za každé ohlasy jako jsou votes a komentáře <3
ČTEŠ
More Than a Psychopat | cz HS
FanfictionCo když někdo začne psát Lily, a bude o ní vědět úplně všechno?