15 %

3.6K 134 17
                                    

"Lilianko, je tu Harry!" vypískla natěšeně moje máma a zaklepala mi na dveře od mého pokoje. Povzdechla jsem si a protočila očima. "Si nachystaná?" zeptala se. Vzala jsem si ještě kabelku, do které jsem naházela nějaké potřebné věci a prudce otevřela dveře, za kterými stála máma. Pokývala jsem hlavou a ukázala na své oblečení, které je od Harryho. "Harry má opravdu úžasný vkus. Budeš se mu líbit" mrkla na mě spiklenecky. 

Pomalu jsem sešla schody až k hlavním dveřím, ve kterých stál Harry. Celou si mě prohlédl a zářivě se usmál. Obula jsem se a beze slov ho obešla. Nasedla jsem do jeho auta a jen čekala, až si taky nastoupí. Ještě si něco řekl s mojí mámou a pak ke mě přišel a sedl si vedle mě na stranu řidiče. "Dnes ti to opravdu sluší, Lily" pousmál se na mě a pak hned nastartoval auta a někam vyjel. Ani nevím kam jedeme.. "Jedeme na jedno krásné místo. Určitě se ti tam bude líbit" že by četl myšlenky? "Mohla by si mě přestat ignorovat, prosím?" zavrčel najednou nepříjemně. Překvapeně jsem se na něj podívala. 

"Neignoruji tě. Jen na to nemám co říct" opřela jsem si hlavu o okénku. "Já nikam jet nechtěla, ty si mě zase někam vytáhl" protočila jsem očima. Kolikrát ještě dnes protočím očima? "To ty si se mi vřítil do života jako střela" sklopila jsem hlavu ke svým rukám. "Všechno si zkazil. Mohla jsem žít normální život teenagerky" mykla jsem rameny. 

"Mohla by si mi všechno přestat vyčítat?" zamumlal zamračeně a se zatatými zuby. "Za nic přeci nemůžu. Udělal bych pro tebe všechno, ale ty si toho stejně nijak nevážíš" promnul si čelo. 

"Udělal by si pro mě všechno? Tak mě nech být" otočila jsem na něj hlavu. Překvapeně se na mě podíval a prudce zastavil, až jsem málem narazila do palubní desky. 

"Vystup si" zavrčel. Překvapeně jsem zamrkala a nějak se k tomu neměla. Chce mě nechat u pro střed ničeho? "Sakra něco jsem řekl, Liliano!" zvýšil na mě hlas. Rychle jsem se odpoutala a vyskočila z auta. 

Pak už jsem jen viděla vzdalující se auto. 

-

Tak tu máte po delší době novou kapitolu. Není možná nic moc, ale i tak doufám, že se vám líbí :) <3


More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat