10 %

3.9K 131 14
                                    

'Lily'

Pomalu jsem otevřela oči a zjistila že nejsem ve svém milovaném pokoji. Byla jsem ve velice luxusní ložnici. Hádám že u Harryho.. taky u koho jiného že? Pomalu jsem si stoupla a prohlédla se. Uf.. mám oblečení. Přešla jsem ke dveřím a otevřela je. Sešla jsem schody dolů do prvního patra a uviděla v kuchyni stát Harryho. 

"Oh, dobré ráno princezno" usmál se a tak ukázal své dolíčky. Což mě taky přimělo se pousmát. "Dělám snídani, palačinky.. tvé oblíbené" ukázal vedle sebe na pánvičku. Kolik toho o mě ví? Já vlastně o něm nevím nic..

"Harry?" zeptala jsem se ho. Překvapeně na mě otočil hlavu. Poprvé jsem mu řekla jménem?

"Ano?" znovu se usmál. 

"Já jen.. ty o mě víš všechno. Radši nechci vědět jak. Ale já o tobě nevím nic" pokrčila jsem nejistě rameny.

"Tak co tě zajímá? Klidně se ptej" přesunul se zase k vaření. 

"Tvé celé jméno?" naklonila jsem hlavu na jednu stranu. Zasmál se. 

"Harry Edward Styles" Oh.. má dvě jména. 

"Uhm.." kývla jsem hlavou. "Kolik ti je?" 

"21" mlaskl a podíval se na mě. Právě stojím v kuchyni o 4 roky starším mužem. (Nevím jestli jsem se zminovala kolik jí je. Ale je jí 17 xd Mám takový dojem, že jsem totiž někam psala 16 :D) 

"Aha" semkla jsem rty do úzké linie. "To mi asi zatím stačí" sedla jsem si ke stolu. 

"Dobře, klidně ti o mě všechno řeknu. Pokud budeš tedy chtít" kývl hlavou a dal přede mě talíř s palačinkami. 

"Já- asi" pokrčila jsem rameny. 

"Všechno to spapej princezno" pohladil mě po vlasech a pak někam odešel. Jemně jsem se zamračila a začala jíst. Měla jsem velký hlad, takže jsem neřešila, že by to třeba mohlo být otrávené.. Byl by schopný to udělat? Asi si zase představuji moc věcí. Měla bych se přestat koukat na kriminálky.

More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat