Tak jo... Chtěla bych se ze začátku moc omluvit že dlouho nebyla kapitola a že poslední kapitola byla tak krátká. Bylo toho na mě moc :( Ještě jak ted máme spoustu úkolů ze školy. Taky jsem začala psát nový příběh na mém novém účtu, kde píšu jen BTS příběhy. Byla bych moc ráda, kdyby mě tam alespon někdo z vás podpořil, i když tuto skupinu třeba neposloucháte, nebo jí nemáte rádi. Třeba by vás příběh mohl zaujat.. :D Účet: Dasom_Byeol
Doufám že se Vám další kapitola bude líbit a že to tu ještě někdo čte :) <3 Mám vás ráda
---
"Ozvu se" podíval se na mě naposledy Harry, než jsem naštvaně zabouchla z dveřmi jeho auta. Naštěstí nic neřekl a odjel pryč hnedka, co jsem vlezla do svého domu. Konečně.
"Mami, jsem doma!" zařvala jsem do naprostého ticha a sundala si své boty. Nikdo se neozval a tak jsem posoudila, že ještě není doma. Povzdechla jsem si a šla jsem si udělat nějaké dobré jídlo do kuchyně - a neboli, koukat do ledničky dokud v ní něco nebude, co by se mi mohlo líbit.
"Jsem doma!" ozvalo se a já s radostí běžela obejmout svojí mamku. Která byla velmi překvapená, protože tohle nedělám často. "Copak, copak?" zasmála se. "Udělám dobrou večeři a koukneme se spolu na nějaký film, co ty na to?" mrkla na mě a já s úsměvem přikývla. "Je tady Harry?" zeptala se mě, když mířila do kuchyně a já pomalu šla za ní. Protočila jsem očima a povzdechla jsem si. Kdyby si jen věděla co je zač..
"Ne, není" zakývala jsem hlavou. "Dnes mě přivezl domů. Byla jsem s kamarádkou venku" řekla jsem jí něco málo z dneška.
"Oh, opravdu? To je moc hodný, že tě vyzvedl" odpověděla mi vesele. Samozřejmě.. Moje máma je do něj úplně zabouchlá. Má ho ráda od první chvíle co ho uviděla. Jak já nejradši bych jí vše řekla.
Kdyby to šlo
TIME SKIP - Next Day
Harry: Jsem před tvým domem
Najednou mi zacinkal mobil oznamující novou zprávu. Samozřejmě od koho jiného než od Harryho. Více mě překvapilo to, že je před mým domem.. Co tu dělá? Ani jsme se nad ničím nedohodli. A rozhodně s ním nikam jít nehodlám. Proto jsem rychle začala psát odpověd.
Já: Nikam nejdu
Na což mi hnedka po pár sekundách odpověděl.
Harry: Samozřejmě (: Čekám
Povzdechla jsem si a zamračila se. Skvělé. Rychle jsem se zvedla z postele a šla se obléknout. Ano, byla jsem ještě v pyžamu a je 13:00. Není přeci nic lepšího než si v klidu ležet v posteli a číst si vaší oblíbenou knížku. Než vám napíše někdo jako je Harry.
Došla jsem dolů a obula si své bílé boty. Naštěstí je mamka v práci a tak zde nebude nijak zdržovat Harryho déle a povídat si s ním. Otevřela jsem dveře a uviděla jeho černé auto. Vystoupil a šel mi otevřít dveře u spolujezdce.
"Trvalo ti to, kitten" pousmál se na mě tím jeho otravným úsměvem a já jen mykla rameny. Měl oznámit že přijede.
"Měl si se ozvat dříve. A moje jméno není kitten" zamračila jsem se na něj a sedla si na místo spolujezdce.
"Vypadá to že mě to zajímá?" ušklíbl se a nahnul se ke mě blíže, aby mi zapnul pás, jako malému dítěti, "ne" odpověděl si sám. Obešel auto a sedl si na místo řidiče. "Máš chut na zmrzlinu?" vesele se mě zeptal a já se na něj nechápavě koukla. "Beru to jako ano, maličká. Nauč se odpovídat" nastartoval auto a rozjeli jsme se zřejmě někam.. na zmrzlinu?
Asi tak v polovině cesty mi zacinkal telefon, nová zpráva od Rose. Pousmála jsem se a otevřela novou zprávu.
Roseee: Ahoj, Lil. Nezajdeme někam v blízké době? <3
Už jsem se chystala odepsat, ale Harry mi mobil vytrhl z ruky. Naštěstí jsem mobil stihla rychle vypnout. "Kdo ti psal?" zamračil se. A sakra.. je to tu zase.
"Jen kamarádka. Nemusíš mi brát telefon" natáhla jsem se že si ho vezmu zpátky, on svou ruku ale oddálil.
"Heslo, ted" zastavil na okraji cesty a podíval se mi do očí. Proč bych mu sakra měla říkat svoje heslo od mobilu? "Liliano, řekni mi to posraný heslo" už zněl velice naštvaně, takže jsem radši rychle odpověděla.
"5721" zašeptala jsem trošku vystrašeně a sklopila hlavu, nevěděla jsem co se bude dít dál. U Harryho nikdy nevíte, co se bude dít. Nemůžete z něho nic vyčíst. Teda pokud je naštvaný, tak to hodně rychle poznáte.
"Hodná holka. Blokuju ti všechny kontakty"
---
Ták, konec nové kapitoly <3
Doufám, že jste s ní alespon trošku spokojení :( <3 Budu se snažit psát častěji. Budu moc ráda za každá vote a milý komentář <3
ČTEŠ
More Than a Psychopat | cz HS
FanfictionCo když někdo začne psát Lily, a bude o ní vědět úplně všechno?