Už za 5 minut bude 7 hodin večer. Mám na sobě šaty dlouhé po kolena a vysoký culík na hlavě. Tak moc se mi nechce někam jít.. chtěla bych zůstat doma a číst si, bez žádného Harryho.
Najednou se domem rozezněl zvonek. Je to tu..
Přešla jsem dolů kde na mě koukala mamka s tatkou. "Sluší ti to" usmál se na mě táta. Můj táta už o něm taky určitě ví. Mamka nic nevydrží udržet dlouho.
"Užij si to zlato"objala mě mamka. Falešně jsem se pousmála a šla ke dveřím. Pomalu jsem je otevřela a tam stál. V ruce měl červené růže a na tváři měl veliký úsměv z dolíčky. Na sobě měl oblek, takže šaty byli dobrá volba.
"Ahoj, Lily. Dej je do vázy prosím" podal mi růže a tak jak řekl jsem i udělala. Šla jsem do kuchyně a růže dala do vázy a pak položila na jídelní stůl. Byli nádherné.. to se musí uznat.
Vrátila jsem se za ním a zavřela za námi dveře. Nervozně jsem si hrála s prsty na ruce a koukala pod sebe.
Sedli jsme si do jeho auta a vyjeli.
"Zatím si mi neřekla ani slovo, Lily.." povzdechl si a na chvilku se na mě koukl než zase přemístil pohled na silnici. O čem bych si měla povídat s mým stalkerem? Ještě by to nedopadlo dobře.
"Kam jedeme?" zeptala jsem se nervozně, protože nic jiného mě nenapadlo a osobně mě to celkem i zajímalo.
"Na jednu oslavu mého kamaráda.. bude se ti tam líbit" usmál se na mě krátce.
"Nejsem pozvaná, ani mě nezná" nechci tam jít. Co když jim to tam zkazím? A už mě po pár dnech, co jsem ho poznala někam tahá. Nelíbí se mi to. Ani trošku.
"Ale zná.. tak trošku" uchechtl se "povídal jsem mu o tobě a ví že přijdeš" dal mi svou ruku na moje stehno. Zalapala jsem po dechu a jeho ruku dala pryč. Znovu se uchechtl a auto zastavilo. Jsme tady? Zastavili jsme u velké budovy odkud se ozývala hlasitá hudba. "Tak jo.. jdeme" vystoupil a já hned za ním. Šli jsme ke dveřím budovy když v tom mi chytl ruku. Chtěla jsem jí dát pryč z jeho sevření.. na to byl ale až moc silný a pevně mi chytl ruku. Tak jsem se tedy přestala snažit.
"Tak jsi tady Harry! Konečně, kámo" objal ho nějaký chlap, hned jak jsme přišli dovnitř. "A ty musíš být Lily.. Harryho přítelkyně. Těší mě, já jsem Louis. Harry mi o tobě hodně vyprávěl" pousmál se na mě a podal mi ruku, kterou jsem přijmula. A co že to řekl? Přítelkyně? Trošku jsem se zamračila a nechala se někam Harrym táhnout.
"Harry!" zakřičela skupinka lidí u jednoho stolu. Na sucho jsem polkla.
Chci domů prosím
ČTEŠ
More Than a Psychopat | cz HS
FanfictionCo když někdo začne psát Lily, a bude o ní vědět úplně všechno?