14 %

3.6K 129 13
                                    

"Tak jak sis to užila s Harrym?" vběhla mi rychlostí blesku do pokoje máma. Protočila jsem očima a svalila se na postel. 

"Jak víš, že jsem byla u Harryho, když jsem byla se Sárou?" zamračila jsem se a koukla na ní. Zrovna si sedala vedle mě a začala se mi hrabat ve vlasech a mě to bylo velice příjemné. 

"Harry mi napsal" usmála se. Takže oni na sebe už mají i číslo.. Co ještě se stane? Vyspí se s mou mámou a oni se pak vezmou? To je hodně nechutná představa! "Harry je velice milý chlapec. Tak moc ti to přeji, zlato" dala mi pusu na čelo. Kolikrát mi to ještě bude říkat? Já se za to pro změnu proklínám.. Co jsem komu udělala, že musel napsat zrovna mě? Že musel otravovat zrovna mě? "Lepšího sis vybrat snad nemohla. Jdeš dneska někam?" zeptala se. Myslím, že je hodně lepších chlapů, než je Harry..  

"Ne, dneska se budu jen válet doma" zhluboka jsem vydechla. Opřela jsem se o čelo postele a hrála si nejistě s prsty na ruce. Najednou mi zabzučel mobil. Porozhlédla jsem se po místnosti a uviděla ho až na mém stolku. Chtěla jsem se zvednout a dojít si pro něj, jenže moje máma byla rychlejší. 

"Píše ti Harry" zaculila se a mobil mi podala. Jen to ne prosím.. Klikla jsem na zprávu a hned se mi zobrazila naše konverzace. 

Stalker Harry: Hodláš to všechno říct tvé matce?

Me: Proč bych to dělala..? Vím, že by si mi něco udělal. Ještě hůř. Mé rodině. 

Stalker Harry: Si tak moc chytrá, princezno <3

Stalker Harry: Dnes tě chci někam vzít :) Vem si na sebe to, co máš v koupelně přichystané <3

Počkat, cože? Já si snad nic do koupelny nechystala, ne? A opravdu by byl schopný ublížit mé rodině? 

Rychle jsem se zvedla z postele a došla do mé koupelny. Na komodě opravdu bylo přichystané oblečení.. To by znamenalo, že tu byl, ale já o tom nic nevěděla? On se mi vloupal do pokoje? Ještě hůř, do domu! 

-

Thadá! :D Tak tady máte další kapitolu. Vím že je skoro o ničem a je nudná.. no snažila jsem se a snad se líbí <333

More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat