12 %

3.7K 151 19
                                    

"Nechápu proč s tebou vždycky jdu" semkla jsem rty do úzké linie a sedla si k baru a Sára hned vedle mě. 

"Jsme nejlepší kámošky. Proto" mrkla na mě a objednala si vodku. "Co si dáš ty?" usmála se na mě. 

"Jen colu" koukla jsem jí do očí. Protočila očima a objednala mi colu. Nepiju alkohol, nic takového. Navíc mi ještě není ani 18. Nechci vědět kdy začala pít ona. Sice je moje nejlepší kamarádka, ale jsme obě dvě velmi odlišné.

"No nic.. já si jdu zatancovat támhle s tím fešákem" ukázala na jednoho kluka co na ní pořád koukal a odkráčela k němu. Takhle je to vždycky. Někoho si najde a pak mě tu nechá sedět.. Někdy se ani vůbec nevrátí a já musím jít domů sama. Porozhlédla jsem se a uviděla mě tak moc známou tvář a hnědé kudrlinky. Měl černé brýle na očích a pohled měl zaseknutý na mě. Co tu dělá? Sleduje mě? Pomalu přešel ke mě a sedl si vedle mě na barovou židli. 

"Co tu děláš?" zeptal se mě trošku naštvaně. "Psal jsem ti milion zpráv a ani na jednu si mi neodpověděla. Měl jsem o tebe strach sakra!" praštil rukou do pultu až se nějací lidé lekli. Jen jsem se na něj vystrašeně koukala. "Jdeme. Domů" řekl pomalu a naštvaně. Chytl mě za ruku a začal tahat ven z baru. 

"Mám tu kámošku. Nemůžu odejít!" vysmekla jsem se z jeho sevření. 

"Tvoje kamarádka je děvka. Už se s ní nebudeš bavit!" sykl na mě a znovu mě začal někam tahat. "Na tomhle místě nemáš co dělat! Není to místo pro dívky jako jsi ty" protočil naštvaně očima.

"Nech mě být! Přestan mě sledovat a nech mě normálně žít!" zakřičela jsem na něj a on se zamračeně na mě otočil. "Kam se jen hnu tam si i ty!" zamračila jsem se stejně jako on. "Si zrůda!" na tváři jsem pocítila štiplavou bolest. Dal mi facku? V očích se mi objevili slzy a ublíženě jsem se na něj podívala. Pohled mu změkl a vypadalo to jakoby toho litoval. 


More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat