17 %

3.6K 129 16
                                    

"Mami! Jdu ven" zakřičela jsem už v předsíni. Zpátky už se mi nedostala žádná odpověd a tak jsem si vzala jen svoje věci, otevřela dveře a vyšla ven. Věděla jsem přesně kam mám namířeno a to do mé oblíbené kavárny, která je odtud jen pár bloků. Chodím tam vždy, abych si urovnala myšlenky.. I když myslím, že ted už mi jen nějaká kavárna nepomůže. 

Otevřela jsem dveře a do nosu mě praštila ta nádherná vůně kávy, která se rozléhala po celé kavárně. Objednala jsem si a šla si sednout do rohu k okénku, kam sedávám pořád. Vždycky jsem pozorovala lidi, co kolem prošli a zamyslela se. Proč si Harry vybral zrovna mě? Přeci.. na světě je tolik dívek. "Je tu volno?" z mých myšlenek mě vytrhl hlas nějaké dívky, která stála před mým stolem. Pomalu jsem na ní pootočila hlavu a pousmála se. Byla to dívka v přibližně mém věku, měla na sobě velké brýle a v ruce držela pár knížek. 

"Jo, klidně si sedni" poukázala jsem na místo před sebou. Usmála se a rychle si sedla. 

"Moje jméno je Rose! Tvé?" vyjekla na mě najednou natěšeně, až jsem málem s leknutím vyplivla to kafe, co jsem právě pila. "Je mi 18 let, ráda čtu.. což sis asi už dávno všimla a ty jsi od ted má kamarádka!" štastně zatleskala a s velkým úsměvem na tváři se na mě dívala. Překvapeně jsem se na ní dívala a nemohla tomu uvěřit. Před chvilkou přede mnou stál úplně někdo jiný!

"Uh.. Moje jméno je Lily" podala jsem si s ní ruku a nervozně se na ní pousmála. "Je mi 17. Co jsi myslela tím, že už jsme kamarádky?" pozvedla jsem nechápavě obočí. Před pár minutami, jsem se s ní teprve seznámila..

"No.. Jsi jediná, která se mě nelekla a neodběhla pryč" nervozně se zasmála. "Nikdo se mnou nemluví, nemám moc kamarádů.." nervozně si mnula ruce a kousala se do spodního rtu. Usmála jsem se na ní a chytla jí za ruku. Ted mi připomínala mě.

"Neboj, ted máš mě" pozvedla na mě své velké oči, které ted zářili štěstím. Pak už jsme si jen tak povídali o různých věcech, když v tom mě celkem zaskočila.

"Kdo je ten hnědovlasý chlap, co na tebe pořád kouká?" 

-

Strašně moc se omlouvám! Moc se omlouvám, že dlouho nebyla kapitola, ale mám toho ted hodně hlavně kvůli škole.. Doufám, že to chápete a omluvíte mě <3 Doufám, že se vám nová kapitola líbila :)

More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat