35 %

1.9K 91 11
                                    

Byli jsme u Harryho doma. Znovu. Seděli jsme vedle sebe na gauči a dívali se na nějaký film. Objímal mě kolem ramen a musela jsem si přiznat, že se mi tahle chvíle líbila. Potichu jsme sledovali film, když se na mě najednou Harry otočil a pohladil mě po mé tváři, která na to ihned zrudla. "Jsi tak nádherná, když se kvůli mě červenáš" vydechl a usmíval se na mě tím jeho krásným úsměvem. Také jsem se lehce pousmála a stydlivě sklopila hlavu. "Měli by jsme si jít lehnout, už je pozdě" koukl se na své hodinky a já si povšimla, že už je kolem desáté večer. Tak dlouho jsme se koukali na film? Asi jsem byla tak mimo z jeho přítomnosti, že jsem si ani nevšimla kolik je hodin a jak rychle utíká čas. Byla jsem tak hluboko v mých myšlenkách, že jsem si ani nepovšimla, že mě vede do své ložnice. Začala jsem být lehce nervozní, protože přeci jen s ním budu ležet v jedné posteli pod jednou dekou. "Půjčím ti své tričko" usmál se a šel směrem k šuplíkům, kde měl své oblečení. Odtud vytáhl velké obyčejné černé triko, které mi podal. "Převlékni se, počkám tady na tebe" pohladil mě jemně po vlasech a sedl si na postel. Vstoupila jsem do koupelny, kterou měl ve svém pokoji, rychle se osprchovala a hodila na sebe jeho čisté, černé tričko. Bylo mi skoro pod kolena, takže jsem to měla jako noční košili. Vlasy jsem si sepla do obyčejného, rozcuchaného drdolu a vrátila se do ložnice, kde seděl na tom stejném místě Harry, akorát s telefonem v ruce. Hned jak si povšiml, že jsem zpátky mobil odložil a přeměřil si mě od shora dolů. "Musím říct, že to tričko ti sluší více než mě" sladce se pousmál, což mě donutilo se stydlivě usmát také. 

Oba jsme si lehli  vedle sebe do postele a až ted jsme si všimla, že měl na sobě jen šedivé tepláky. Hned jsem zčervenala a otočila se na druhou stranu, abych se na něj nemusela koukat a nebyla tak ve větších rozpacích. Harry zhasl lampičku, která tu celou dobu svítila a tak se v pokoji udělala tma. Pokoj ted osvicoval jen velmi zářící měsíc. Najednou jsem ucítila jemný dotyk na mém boku. Harry se ke mě zezadu přitulil a svou dlan položil na mé bříško. Úplně jsem zkameněla, když jsem ucítila, že vyhrnuje mé tričko. Vyhrnul ho těsně pod mojí hrud a začal se jemně dotýkat mé pokožky. Dělal jemné kruhy na mém břiše a kolem pupíku. Nelíbilo se mi, že může vidět mé kalhotky, ale jeho dotyky byli opravdu moc příjemné. 

"Dovolíš mi se tě jednou dotýkat, princezno?" zašeptal mi do ucha a já nevěděla co říct. "Chci se tě dotýkat. Tak moc" dal mi jemný polibek do vlasů a dále se mi jemně dotýkal na bříšku. To co mi řekl mě znervoznilo. Nikdy se mě žádný kluk nedotýkal. Ani tak jako Harry ted.

"Já.. Nevím, Harry" zašeptala jsem nejistě a více se zachumlala do peřiny. 

"Tebe se ještě nikdo nedotýkal, že ne, Lily? Řekni mi že ne" lehce mě chytil za bradu a mou hlavu si otočil tak, aby jsme si navzájem viděli do očí. "Chci být ve všem tvůj první" pohladil mě po tváři a vážně se mi koukal do očí.

"Nedotýkal, Harry" odpověděla jsem mu a u toho se mu koukala zhluboka do očí. Najednou jsem na jeho tváři viděla štastný a spokojený úsměv. 

"Miluji tě, Lily. Sladké sny"

---

Wow. Dobrý den :3 Tak Vám tu přináším nový díl :) Snad se líbí a doufám že zanecháte nějaký komentář a votes <3

More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat