8 %

3.9K 134 1
                                    

Otočila jsem se za hlasem a viděla muže asi kolem 20 let. Měl černé vlasy a modré oči. Ve rtu měl piercing a měl tetování. 

"Uh, ahoj? Potřebovala jsem na vzduch" nervozně jsem se pousmála.

"Tak to máme stejně" usmál se na mě a sedl si naproti mě na lehátko. Sklopila jsem hlavu a hrála si s prsty na ruce. "Ty znáš Louise ?" zeptal se mě. "Nikdy jsem tě neviděl" kývl hlavou.

"Já-" chtěla jsem ještě něco říct ale něčí hlas mi skočil do řeči.

"Drž se dál, Jacksone" sykl nepříjemně Harry.

Takže.. Jackson. Jackson se uchechtl a stoupl si. Harry ho zná? "Pamatuj na to co se stalo minule. Nerad bych to zopakoval" sykl mu u ucha a drcl do něj ramenem a odešel zpátky do domu. Co tím myslí? Musím to zjistit.. 

"Od Jacksona se drž dál. A nechod nikam sama, kruci" zamračil se Harry naštvaně.

"J-jen jsem potřebovala na vzduch" snažila jsem se usmát. Proč je někdy milý a někdy zlí? Opravdu je bipolární..?

"Tak mi to příště řekni, pojd.. jdeme dovnitř" chytl mě za ruku a táhl zpátky do domu. Tak moc se mi tam nechce. Chci už domů.

"Kdy pojedu domů?" řekla jsem více nahlas přes hlasitou hudbu. 

"Tvojí mámě jsem řekl že u mě přespíš" ušklíbl se na mě, když jsme zastavili u baru. "Takže u mě přespíš" objednal si něco k pití, ale nepostřehla jsem co. Ted jsem byla zmatená z jeho slov.

"C-co?" vykuleně jsem na něj koukala. Jak to mohl říct?! Nebudu u něj spát! V žádném případě. "Nepojedu k tobě" zamračila jsem se a zkřížila si ruce na hrudi. 

"Vážně? Ale to nebyla otázka" mrkl na mě a napil se ze skleničky, kterou mu podal barman. "Dáš si něco?" Zamračila jsem se ještě víc a sedla si k baru na vysokou židli. 

"To mě ted ignoruješ?" zamračil se pro změnu on. A znovu jsem mu neodpověděla. "Jak chceš" 


More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat