29 %

2.7K 112 6
                                    

"Jsem rád, že tě zase vidím" ozval se Niall, který mě právě ted objímal. Pousmála jsem se a pomalu se od něj odtáhla a sedli jsme si ke stolu naproti sobě. Právě jsme byli v nějaké cukrárně, kam mě Niall pozval. "Jsem rád, že sis na mě našla čas.. Víš.. Minule jak jsme potkali tvého přítele" nervozně se poškrábal na zátylku. Přítele?  "Teda pokud je to tvůj přítel" věděla jsem, že mluví o Harrym a popravdě nevím, co mu na to mám odpovědět. Harry mu řekl, že je můj přítel, kdybych mu ted řekla, že není.. Jak bych mu to vysvětlila?

"Ah.. Um.. Jo" nervozně jsem ze sebe dostala a Niall vypadal najednou celkem sklesle. "Co se děje?" zeptala jsem se ho a chytla ho za ruku. Pousmál se a pokroutil hlavou.

"Jen jsem.. Myslel jsem.." nemohl ze sebe dostat další slova a tak jsem se krátce zasmála. Bylo to roztomilý. Byl kvůli mě nervozní?  Rukou jsem mu naznačila at pokračuje a on se zhluboka nadechl a vydechl. "Myslel jsem, že by tohle mohlo být něco jako rande" dostal ze sebe na jeden nádech a já na něj jen překvapeně koukala. "Ale máš přítele, takže.. Prostě zapomen, že jsem něco takového řekl" stydlivě se krátce zasmál a sklopil pohled do svého klína. Bylo mi ho líto. Kdyby věděl pravdu..

"Já.. Líbím se ti?" zeptala jsem se stydlivě a zčervenali mi tváře, na což hnedka zvedl hlavu a podíval se mi do očí.

"Hned co jsem tě uviděl ses mi zalíbila" smutně se pousmál. Byla jsem ráda, že mi to řekl. Ale bylo mi líto, že jsem mu musela zlomit srdce tím, že mám přítele. Nebo.. Spíše musím lhát, že mám přítele, protože Harry není můj přítel. Bere mě Harry pořád jako jeho přítelkyni? Od té doby, co jsme se naposledy viděli uběhl týden a mám z toho špatný pocit. Někdy mi napíše, ale když se ho na něco zeptám, tak přestane odepisovat. Radši nechci vědět, co se děje. "Ale opravdu, zapomen na to" mávl nad tím rukou.

"Nechci aby se mezi námi ted něco změnilo" nervozně jsem mu řekla, zatímco jsme si navzájem tomu druhému koukali do očí. Najednou se v cukrárně ozval malý zvoneček nad dveřmi, který oznamoval nového zákazníka. Otočila jsem a naše pohledy s osobou se hnedka střetli. Co tu proboha dělá?  Rychlím krokem se ke mě rozešel a jeho pohled zabloudil k Niallovi.

"Ah. Ty musíš být Niall, už jsme se viděli. Lily mi o tobě hodně povídala. Harry" mile se pousmál na Nialla a podal mu ruku na představení. Překvapeně s vykulenými oči jsem na něj koukala neschopná ani jednoho slova. Vlastně jsem mu nikdy moc o Niallovi neřekla. A vůbec.. co tu dělá? Slíbil mi, že mě přestane sledovat. Niall jeho ruku přijal a potřásli si. Pak si Harry sedl vedle mě a jeho ruku dal kolem mých ramen. 

"Co tu děláš?" zašeptala jsem, aby nás Niall nemohl slyšet a on se ušklíbl. Pak jsem si povšimla, že měl jemně rozřízli ret. Pral se?  No v tuhle chvíli jsem to odignorovala a myslela jen na to, proč tu sakra je. "Říkal si, že mě přestaneš sledovat" zamračila jsem se, ale když jsme si všimla, že na nás Niall podezřele kouká, tak jsem se zase usmála a zpátky se koukla na Harryho, který se ke mě blíže nahnul, až se naše nosy skoro dotýkali.

"Dávám si na tebe pozor. To je rozdíl" pousmál se a dal mi jemný polibek na nos, na což jsem reagovala tak, že jsem se od něj jemně posunula a protočila jemně očima. Naštěstí si toho nevšiml a otočil se zpátky směrem k Niallovi. 

"Takže.. Prý máš rád Lily" více si mě přitáhl k němu "co tě k tomu vede?"

Ah sakra..

---

Zdravím! Tak jsem tu zpátky po delší době s novou kapitolou <3 Snad se vám líbí a jste s ní alespon trošku spokojení, i když není tak zajímavá <3 Budu moc ráda za každý votes a komentář :) <3

More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat