41 %

1.4K 84 8
                                    

Zayn odjel před pár minutami a já seděla na barové židli v kuchyni. Bylo něco kolem deváté večer a Harry už stál přede mnou doma a vařil večeři. Pořád jsem sbírala odvahu se ho zeptat na Anastázii. Na dívku kterou miloval, na dívku která ho zklamala a které možná i ublížil.

Po všem co mi řekl Zayn se kolem něj cítím velmi nervozně a řekla bych i, že jsem se bála. Ale nevěděla jsem pravdu a tak jsem zatím ani neměla nějaký velký důvod se ho bát. Skousla jsem si nervozně dolní ret a svůj pohled upřela na Harryho záda. Zhluboka jsem se nadechla a znovu vydechla. Začali se mi z nervozity potit ruce.

"Harry, kdo je Anastázie?" dostala jsem ze sebe rychle a rychle zavřela oči, bojící se jeho reakce. Najednou nastalo ticho a já uslyšela jak položil nůž, kterým do ted krájel maso. Pomalu jsem otevřela oči a stále jsem pouze viděla jen jeho záda. 

"Večeře bude za chvilku" po chvilce ticha promluvil a vyhnul se úplně mé otázce. Nechápavě jsem se zamračila a sklopila pohled na své potící se ruce. Znovu začal krájet maso a nic k tomu už neřekl.

"Chci vědět vše Harry. Nevyhýbej se mojí otázce.." promluvila jsem potišeji, jelikož jsem se bála, že by na mě mohl vyjet. "Prosím" dodala jsem ještě a znovu na něj upřela svůj pohled. To už se na mě koukal a já mohla vidět bolest v jeho smaragdových očí. 

"To Zayn, že? Něco ti řekl.." zeptal se a já jen pomalu přikývla. Povzdechl si a opřel se rukama o kuchynskou linku přede mnou. "Je to někdo, na někom už nezáleží a nemusíš si s ní motat hlavu" pousmál se a já se zamračila, čímž jsem mu dala najevo že tohle mi nestačí a on to moc dobře věděl. Znovu si povzdechl a úsměv mu zmizel z tváře. "Co by si chtěla vědět?" narovnal se a upřeně se díval do mých očí.

"Miloval jsi jí?" zeptala jsem se na svou první otázku, nad kterou se uchechtl.

"Samozřejmě" prostě odpověděl a nic víc nedodal.

"Proč jsi jí ubližoval tedy?" zeptala jsem se znovu, nad touhle otázkou ale nevěřícně pokroutil hlavou.

"Nikdy jsem jí neublížil. Ano, dělal jsem blbosti, ale sama určitě víš, že mě pak podvedla. Myslíš si, že jsem to dělal jen tak? Že bych nic netušil? Že bych neslyšel a neviděl věci, které jsou podezřelé? Samozřejmě.. Bylo to přehnané. To co jsem dělal. Lézt jí do mobilu, zjištovat si věci o lidech, se kterými se v té době nejvíce bavila.. Ale byl jsem hloupý a nechtěl jsem jí ztratit. Chtěl jsem mít jistotu. A na konec se ukázalo že jsem k tomu měl asi důvod, když jsem jí načapal s jiným chlapem v posteli" pořád se mi díval do očí a já věděla, že mi říká pravdu. "Neříkám, že jsem se od té doby nějak změnil. Taky jsem ti tímto způsobem hodněkrát ublížil. Mojí žárlivostí. Tím že jsem až moc ochranářský. Ale věř mi, že s tím něco dělám a že se chci stát lepším člověkem" smutně se pousmál a pohladil mě jemně po vlasech. 

"Co se s ní stalo, Harry? A pravdu" zeptala jsem se na otázku, která mě celou dobu vrtala hlavou a u které jsem se bála odpovědi. Znovu se opřel o linku a povzdechl si.

"Předávkovala se" na sucho polkl. "Pár dní po tom co jsem zjistil, že mě celou dobu podváděla a využívala. Kolikrát jsem jí dával peníze, at si koupí něco hezkého, rozmazloval jsem jí.. No nevěděl jsem, že si za to kupuje nějaké svinstvo. Nevím proč to udělala. Ale zřejmě jsem o ní nevěděl hodně věcí. Zayn a ostatní to nevědí. Nikdy jsem jim to neřekl. Prostě jsem řekl.. že je pryč. Měli jí rádi, i když udělala to co udělala. Nechtěl jsem jim ublížit, i když vím, že by měli vědět pravdu" dořekl a já na něj nevěřícně koukala. 

"Promin.." řekla jsem potichu a sklopila jsem hlavu. Cítila jsem se špatně z toho, že jsem si opravdu asi myslela, že by jí mohl zabít. Palec a ukazováček dal na mojí bradu a pomalu mi zvedl hlavu tak, abych se na něj znovu podívala.

"Neomlouvej se. Nemáš za co. Bylo takových hodně, než jsem našel tu pravou" na chvilku se odmlčel a dal ruce na mé tváře, a palcem mi pravou tvář hladil. "Tebe" usmál se, což přimělo usmát se i mě. "Všechno zlé je snad už za námi. Ted se chci stát nejen lepším člověkem pro tebe, ale i pro sebe" opřel se čelem o to mé a takhle jsme zůstali pár sekund, než se ode mě lehce znovu oddálil. 

"Važím si toho, Harry. Chci aby si věděl, že si toho opravdu moc vážím"


More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat