Probudila jsem se na sladkou vůni, která se linula z Harryho kuchyně. Pomalu jsem vstala z postele a pouze v Harryho tričku, které mi včera dal, jsem došla až do kuchyně, kde jsem viděla Harryho v zástěře, jak děla moje oblíbené palačinky. Lehce jsem se pousmála, jak soustředěně u toho vypadal a snažil se, aby to za žádnou cenu nepokazil. Lehce jsem se zachichotala když si Harry potichu zanadával. Rychle na mě otočil svůj pohled a jeho pohled od soustředěného, se změnil na usměvavý. "Víš, že sledovat lidi když o tom nevědí, je neslušné?" odhodil zástěru na kuchynskou linku a pomalu ke mě přešel. Stydlivě jsem sklopila hlavu, když jsem ucítila jeho dotyk na mých bocích. "Dobré ráno, beruško" dal mi lehký polibek na čelo a já se na to ihned začervenala. "Udělal jsem ti znovu tvé oblíbené palačinky" dovedl mě ke stolu, kde přede mnou položil palačinky s různým ovocem. Tiše jsem s úsměvem poděkovala a začala se věnovat tomu skvělému jídlu přede mnou.
"Chci ti někoho představit" sedl si vedle mě a já se na něj zmateně s plnou pusou podívala. Na to se lehce zasmál a já na něj furt jen zmateně koukala. Najednou k mé tváři vztáhnul ruku a já sebou lehce cukla. Zamračil se a palcem mi jen utřel něco u koutku rtů. Vůbec jsem nevěděla jak reagovat a tak jsem už radši své sousto v puse začala kousat. "Lekla ses že bych tě uhodil?" zeptal se mě stále se zamračeným pohledem. Jen jsem pomalu pokroutila hlavou na náznak že ne a odvrátila od něj rychle pohled, aby nepoznal že lžu. Jen si lehce povzdychl a já pokračovala jíst. "Chci ti představit své přátelé. Půjdeme k nim dnes na oběd, už je to domluvené" pousmál se a neposedné vlasy, co mi padali do obličeje mi dal na stranu a hned na to mi pohladil tvář. "Nemohou se dočkat, až konečně poznají tu dívku, co mi dočista pomátla hlavu" uchechtl se a já začala být celkem nervozní. Mám poznat jeho kamarády? Doufám že se nechovají jako předtím Harry.
---
"Harry!" zakřičel jeden ze tří mužů v místnosti, který šel ihned Harryho přátelsky obejmout. Ihned co si všiml mě se zastavil a na tváři se mu objevil obrovský úsměv. "Ty musíš být Lily. Harry nám o tobě hodně říkal" podal mi ruku, kterou jsem přijmula a tak jsme si potřásli. "Hlavně to, že jsi tak hrozně překrásná. A to mu musím nechat... Měl fakt pravdu, jsi přenádherná" dal mi lehký polibek na ruku a já hnedka sklopila pohled na zem.
Ano, byli jsme už u Harryho kamarádů. Bydlí v obrovské vile a já si pomalu začínám uvědomovat, že jsem naprosto odlišná jak oni.
"To by stačilo, Louisi" lehce ho ode mě Harry odstrčil a já se jen nervozně pousmála. "Lily, tohle je Louis Tomlinson, pako který neví do jakých kalhotek skočit dříve, že?" sykl na něj nepříjemně a já se na něj jen překvapeně podívala.
"Kámo, nežárli. Je jen tvoje, zabraný mě nezajímají" Louis se tomu jen zasmál, mrkl na mě a poplácal ho po zádech. Harry se po tom uklidnil a já tak poznala, že to musí být opravdu dobří kamarádi.
"No.. Tohle je Liam Payne a Zayn Malik. Tihle tři jsou moji nejdražší přátelé, určitě spolu všichni budete dobře vycházet" pousmál se na mě a přitáhl si mě za pas blíže k sobě.
"Harry nemohl zavřít klapačku, když mluvil o tobě pokaždý co tu byl. Konečně tě poznáváme, třeba už zmlkne" řekl Zayn a Harry ho jenom propálil naštvaným pohledem, i když vím, že to všichni myslí jen ze srandy.
Tohle bude ještě zajímavé..
---
Nová kapitola :)
Snad se líbila <3 Rozhodně se běžte podívat na můj nový příběh na mém profilu, je také o Harrym, takže Vás určitě také zaujme.
Budu ráda za každý votes a komentář <3
ČTEŠ
More Than a Psychopat | cz HS
FanfictionCo když někdo začne psát Lily, a bude o ní vědět úplně všechno?