2 %

4.9K 171 41
                                    

Seděla jsem na posteli s šálkem čaje. Mým oblíbeným čajem, a to je citronový. U toho jsem si četla knížku a jen tak odpočívala. Konečně víkend.. žádný Trevor, žádná škola a lidi v ní, žádné nové modřiny. Pro sebe jsem se jen tak pousmála a hned potom mi na mobilu pípla nová SMS. Jen doufám že to není od toho neznámého čísla.. povzdechla jsem si a natáhla se pro můj mobil který byl na druhé straně postele. Na moje neštěstí mi psalo ale neznámé číslo..

Unknown Number: Usměv ti sluší více, princezno. Jen škoda že jde vidět málokdy.  

On.. mě vidí? kdo to sakra je? nad tou zprávou mi zamrazilo na zádech a zhluboka jsem dýchala. Právě ted je někde tento muž a sleduje mě. Rychle jsem přiběhla k oknu a rozhlédla se. Nikde nikdo. Zabzučel mi mobil. 

Unknown Number: Hledáš mě?

Jen jsem na sucho polkla a pomalu si sedla znovu na postel, nevědíc co si právě ted myslet.

Me:  Ale opravdu.. kdo jste?

Napsala jsem jen tak tak, protože se mi třepali ruce z nervozity.

Unknown Number: Mé jméno je Harry.

Píšu si s nějakým Harrym? Nikdo takový ve škole není.. tedy.. aspon o tom nevím. 

Jediné co o něm vím je že se jmenuje Harry. To mi má pomoci? Kolik je na světě lidí s jménem Harry..

Me: Chodíš na mou školu?

Unknown Number: Už dávno nechodím do školy. Tím jsi mi připomněla dnešek.. Trevor dostane co proto, neboj princezno. 

Co? On chce někomu ublížit? Kolik mu tedy je když už nechodí do školy? Co když je to nějaký uchyl.. jsem tak vyděšená. Mám smíšené pocity.

Me: Prosím, nikomu neubližujte..

Unknown Number: Nenechám někoho aby ubližoval mé princezně!

Me: Nejsem vaše. A už vůbec né princezna! Volám policii.

Přes mobil jsem možná byla statečná.. ale třesu se tu strachy. Nejsem věc, aby mě nazýval jeho. 

Unknown Number: Nikoho nevoláš, baby.. můžu ti klidně zablokovat přístup ke všemu co máš v telefonu. Jen se mnou by sis mohla psát :) A ano si moje! Patříš jen mě <3

Je to hacker a stalker dohromady? Blázen?

Pořád dokola jsem si četla poslední větu.. ani toho dotyčného neznám a on si myslí že mu patřím. 

Me: Proč píšete zrovna mě? chcete peníze? 

Unknown Number: Nechci peníze, princess... chci jen a jen tebe :* Vlastně už tě mám.. ale chci aby si ke mě cítila to samé <3   

Co k němu mám cítit? Je to psychopat.. co když mě unese? co když mi chce ublížit?

Zabzučí mi mobil znovu. Nechtěla jsem se podívat, ale nakonec jsem zprávu otevřela. Jsem až moc zvědavá. 

Unknown Number: A tykej mi prosím, cítím se staře  ;-)

Me: Chcete... chceš mi ublížit?

Unknown Number: Nikdy bych neublížil svojí malé princezně.

Zhluboka jsem dýchala a měla vážně veliký strach. Někde mě sleduje tenhle člověk a ví přesně co ted dělám.. Jak dlouho mě už sleduje? Jak ví o Trevorovi? 

Me: Co po mě chcete?

Ignorovala jsem předešlou SMS, s tím že jsem prý jeho princezna.. Přijde mi divné mu tykat, neznám ho osobně a může mu být klidně 50 let.

Unknown Number: Už jsem to psal. Chci jen tebe.

 Me: Mám strach..

Unknown Number: Já vím..  vidím jak se třeseš. Neboj, princess, za pár dní bude vše jinak (:

Kdo je to?

More Than a Psychopat | cz HSKde žijí příběhy. Začni objevovat