Seděla jsem u našeho stolu.
Harry byl pryč a moje hlava byla plná myšlenek o Zaynovi. Už je to tak hodina, co mi řekl at odejdu. A já se rozhodla že zůstanu, protože mi neřekl proč a neviděla jsem jediný důvod proč odcházet.. No stále jsem se bála. Co když bych opravdu měla odejít?
Třásla jsem se lehce nervozitou. Potili se mi ruce a jen jsem tupě koukala na zem.
"Lily" lekla jsem se, až jsem málem vylila svoje pití na bílý ubrus.
"Bože, vylekal si mě Louisi" chytla jsem se na srdci a vylekaně na něj koukala, ale pak jsem si jen oddechla a zasmála se tomu. No když jsem viděla Louisův seriozní výraz, hned mě smích přešel. "Co se stalo?" zamračila jsem se.
"Já.." na chvilku se odmlčel než pokračoval dál. "Je mi to tak líto, Lily" sklopil pohled. "Nemohl jsem nic dělat" koukl se někam za mě, kde jsem ihned i já přesměrovala můj pohled. Stál tam vysoký chlap v černém obleku, kolem 50ti let určitě.
"Co si udělal, Louisi?" zeptala jsem se ho, i když jsem se na něj znovu nervozně podívala.
"Snažil jsem se ho zastavit. Ale je nemocnej, Lily. Já ti to říkal" se slzami v očích na mě koukal a já stále nechápala o čem to mluvil. "Celou dobu ti lhal. Proč si neposlechla, Zayna? Proč musíš být tak blbá jako každá jiná před tebou?"
"O kom to mluvíš? O co tu jde?" nervozně jsem se zasmála. "Vím, že jsme si asi moc nesedli ze začátku, ale.. nech těch vtipů, prosím. Děsí mě to" nervozně jsem si zkousla dolní ret a čekala na jeho odpověd. Jak to myslí, že jsem blbá jako každá přede mnou? Nerozumím tomu co říká..
"Kéžby to byl jen vtip.." řekl potichu, ale dost nahlas abych to mohla slyšet. "Harry je můj nejlepší kamarád, Lily. Udělal bych pro něj cokoliv"
Najednou mě zezadu někdo silně chytl za ruce až jsem sykla bolestí. Cítila jsem jak se mi provazy obmotávají kolem mého zápěstí. Snažila jsem se vší silou vyprostit ze sevření a z provazů, no bylo mi to marné, jelikož jsem neměla dostatek síly. "Louisi!" začala jsem křičet jeho jméno, s tím, že by mi pomohl, když mě začali vláčet pryč. Ale on tam jen stál a koukal.
Jen koukal..
Najednou mě někdo hodil do bíle dodávky a zavřel za mnou dveře. Rozbrečela jsem se. Hystericky jsem brečela a jen křičela o pomoc. Byla jsem tak moc vyděšená, tak moc zmatená. Co se to sakra děje? Kam mě vezou? Kdo je to? Co tím vším Louis myslel..
Kde je Harry?
---
Už se blížíme ke konci lidii. Co myslíte? Skončí to dobře? <3
Budu moc ráda za každý votes a komentář <3 :)
ČTEŠ
More Than a Psychopat | cz HS
FanfikceCo když někdo začne psát Lily, a bude o ní vědět úplně všechno?