Sedíme u něho doma v kuchyni a koukáme se na sebe navzájem. Já však pořád uhýbám pohledem, jeho pohled, kterým se na mě dívá, se mi totiž nelíbí. Mám opřenou hlavu o ruku a ještě pořád mě trošku štípe tvář, na kterou mě uhodil. "Už jsem se ti omluvil" řekl zoufale a narovnal se. "Ted si na řadě ty" naklonil hlavu na stranu. Počkat.. cože? Já bych se mu měla omlouvat taky nebo co?
"Já se ti mám omluvit?" ukázala jsem na sebe nevěřícně. "Za co prosím tě?" rozhodila jsem naštvaně rukama. Zamračil se a tak se mu na čele udělala jedna malá vráska. "Nic jsem neudělala pokud vím. To ty si tady ten, co mě uhodil bez důvodně" zkřížila jsem si ruce na hrudi.
"Uhodil jsem tě, protože si-" odmlčel se a nahlas polkl. Mávl nad tím rukou a prohrábl si vlasy. Hlavu schoval do dlaní a vypadalo to, jakoby přemýšlel. "Nejsem zrůda, Lili.." zašeptal. Zvedla jsem na něj mé oči, které se leskli od slz.
"Né? Nazýváš mou jedinou kamarádku děvkou, píšeš mi nesmyslné zprávy a asi si nejspíše myslíš, že ti patřím. Pak si mě uhodil" řekla jsem mezi zatatými zuby. "Si snad schizofrenik? Trpíš rozdvojenou osobností? Protože někdy mi to tak přijde" praštila jsem rukou do dřevěného stolu.
"To by stačilo Liliano!" zvedl se naštvaně od stolu a začal nervozně chodit po místnosti sem a tam. "Tvá kamarádka se vyspí se vším, co se jen hne. Každý den je v klubu a nezajímá jí, že má další den třeba školu. Je jí to ukradený. Pomlouvá tě.. Všude" podíval se mi vážně do očí. "Jsi jí ukradená"
"To není pravda" zašeptala jsem a několik slz mi steklo po tváři.
"Ale je, princezno. Jen tomu prostě nechceš věřit. Nemůžeš věřit tomu, že tě tvoje jediná nejlepší kamarádka pomlouvá mezi ostatními. Psal jsem ti nesmyslné zprávy? Já jsem se ti pokoušel pomoct!" zakřičel najednou, až jsem sebou trošku cukla z leknutí. "Psal jsem ti a uklidnoval tě" zamračil se a stoupl si za mě. "Lily, Lily, Lily.. Vždyt mi patříš. Já si to nemyslím, já to vím a je to pravda" zašeptal mi těsně u ucha.
-
Hah.. Vím že dlouho nebyla kapitolka xd :D Za to se omlouvám, ale neměla jsem nějak náladu tohle psát. Snad mi to prominete <333
ČTEŠ
More Than a Psychopat | cz HS
Fiksi PenggemarCo když někdo začne psát Lily, a bude o ní vědět úplně všechno?