נק' מבט: ג'ואי

32 3 13
                                    


הערת הכותבת:

איך התחילה לכםן השנה? אני מקווה שבטוב, אתםן מוזמנים לספר כאן בתגובות^_^

לי היא התחילה בינתיים בסדר, אני עובדת עם מה שנקרא ' מרכז צעירים ' על חיפוש דירה עבודה ולימודים ראשונים ועל עוד משהו שאגיד אותו אם הוא יקרה. אני פשוט מפחדת שלא, וזה דבר מאוד חשוב לי. שתהיה שנה טובה, שוב


הפרק:


הבטן שלי התהפכה בעצבנות וממתח עד שהגענו למה שנראה כמו מסעדה עם המכוסה בבגדים. ג'ורג' מקדימה נראה מרוצה מעצמו אחרי שנרגע ממה שזה לא יהיה שעבר. יוליה וג'ניפר נצמדו אחת לשנייה. קלארק הלך ליד מאט. בסוף המכוסה התיישב מול שולחן עגול עם המון מקומות וסימן לנו בידיו להתיישב לידו. עשינו כדבריו והנחנו את התיקים שלנו על הרצפה או על הרגליים. המכוסה הזמין לנו מנות ראשונות ואז לראשונה הסיר את בגדיו ואני ראיתי שיש לו אוזניים מחודדות, והבנתי. "אלף," אמרתי. "אתם רגישים לאור שמש." האלף הנהן אליי. ג'ניפר בלעה רוק במתח ליד יוליה. האלף חייך אל ג'ורג' משום מה עכשיו. "ואני מניח שאנחנו קרובי משפחה רחוקים." אמר לו. ג'ורג' השפיל מבט ואנחנו הסתכלנו עליו, אני במצח מקומט. הבטן שלי התחילה להתהפך בעצבנות עוד יותר. "כן," ג'ורג' מלמל. "מתישהו במשפחה שלי אנחנו היינו אלפים אצלי בבית." "זה מסביר הרבה," לחשתי וג'ורג' האדים. "אבל האוזניים שלך," ג'ניפר הצליחה להגיד עכשיו. "הן נראות כמו שלנו." ג'ניפר אמרה ויבבה כשג'ורג' הסתכל עליה כשהרים שוב את מבטו. "עכשיו אנחנו חצאי אלפים." ג'ורג' אמר. "אז אתה חצי -פיה חצי - אלף חצי - בן אדם," מאט אמר בעגמומיות בזמן ששיחק במזלג שלו וג'ורג' הצליח לחייך ולהנהן בראשו באישור. האלף צחק והקפיץ את כולנו בבהלה. ג'ניפר שמטה את המזלג שלה על הרצפה ומאט קפץ מהכיסא שלו כמה מטרים אחורה, ממריא בטעות קצת תוך כדי כי הכנפיים שלו רפרפו כשנרתע.

"בדיוק." אמר בחיוך. עכשיו גיליתי שיש לאלף עיניים ירוקות דשא, עור בהיר והמון קמטים על הפנים."מה אתם האלפים יודעים לעשות ששונה מהפיות?" ג'ניפר הצליחה לשאול בזמן שהמנות הראשונות הגיעו אלינו והאלף הנהן בתודה למלצר האלף, שהתרחק אחר כך. רכנתי לצלחת שלי עכשיו בציפייה למצוא פיתה וסלט ובייקון, אבל מצאתי דברים אחרים לגמרי. "מה זה?" שאלתי בחשש והצבעתי עם המזלג שלי על מה שנראה כמו גוש מרובע וסגול כמו סלק מבושל. מאט נגע במזלג שלו בזהירות בגוש הסגול שלו, ואז הבחנתי שכולם קיבלו אותו דבר. האלף סימן לי לחכות ביד אחת והסתכל על ג'ניפר כשהוא בוחן את הכנפיים הסגולות שלה. הנחתי את המזלג על הצלחת הלבנה שלי באכזבה גדולה. "כישופים יותר חזקים," אמר. "ואנחנו לא עפים כמוכם." "ואיך ג'ורג' נשם מקודם מתחת למים?" ג'ניפר שאלה והתכווצה. "בגלל לחש שלנו, כמובן," אמר האלף בכובד ראש. "ומה הוא ראה בכלל מתחת למים?" קלארק שאל והסתכל על האלף. "זה עניינו," האלף אמר ומשך בכתפיו. זה ממש לא מצא חן בעיניי. הסתכלתי על ג'ורג' בעיניים מצומצמות עכשיו, והוא רק שיחק בהשפלת מבט באוכל הצבעוני שלו עם המזלג והתחמק מהמבטים שמידי פעם הגנבנו אליו כל אחד בתורו.

"ומה הקטע עם האוכל שלכם?" שאלתי והצבעתי במזלג שלי על הגוש הסגול שנראה והתנהג כמו טופו עבה. האלף המבוגר חייך אליי. "כל גוש יהיה במאכל שתרצה עכשיו וקשור לצבע שלו." הסביר. "בנוסף, תקבל חיזוק וויטמיני לכוחות שלך אחרי שתאכל מהאוכל שלנו." "זה קצת כמו המשחה שלנו," ג'ניפר מלמלה. האלף משך בכתפיו שוב. "לכל עם יש משהו מרפא משלו, אני מניח." אמר. ג'ניפר הסמיקה כשקלטה כנראה שדיברה בקול וחייכה במבוכה. התחלנו לאכול ולגוש הסגול שלי היה טעם של סלט סלק. לגוש החום היה טעם של המבורגר. לירוק היה טעם של סלט כרוב עם מיונז, כמו שאני אוהב שהמשפחה שלי מכינה בבית, אבל אחרי ששבעתי, התחלתי להרגיש...מלא אנרגיה. הכנפיים הסגולות שלי התחילו לנופף בעוצמה כזאת שהייתי משוכנע שהייתי יכול לעקוף מטוס בתעופה. "ואוו," נפלט לי מהפה והאלף המבוגר חייך אליי.   

המכונפים וחבריהם(חצי מוקפא)Where stories live. Discover now