נק' מבט: ג'ורג'

32 1 4
                                    


"אז אתה מביא אותנו לערפדים?" שאלתי בחוסר סבלנות. ג'ניפר נרעדה עכשיו ליד יוליה. "ערפדים?" חרחרה. ג'ואי חייך בזמן שאכל והנהן. האלף המבוגר בחן את ג'ניפר במבטו במבט בוחן מלמעלה למטה בזמן שג'ניפר נהייתה ירקרקה אחרי שג'ואי ענה לה. "את פיה, אבל לא יודעת על עולמך שלך. הייתי אומר שזה יוצא דופן." האלף המלווה שלנו אמר. יוליה נופפה בידה כדי שיסתכל עליה. "היא חדשה בעולם הזה, אדוני. חלקנו עברנו לעולם של הפיות ממש בשנים האחרונות. ואנחנו רק בשנים הראשונות שלנו בפנימיית קסם." הסבירה המכונפת האדומה. האלף נראה מהורהר עכשיו והוא בחן את השתיים. ג'ניפר נראתה לחוצה תחת מבטו. "פנימיית קסם?" שאל האלף. "אתם מהפנימייה של אמילי סמית'?" הנהנו כולנו. "מה הבעיה, אדוני?" קלארק שאל. האלף הרצין. "כדאי שתבואו איתי לבריכת הנבואות עוד מעט." אמר. ג'ניפר בלעה רוק בכוח. היא לא נגעה באוכל שלה מרוב מתח. הסתכלתי על השולחן העגול. מכולנו, רק קלארק וג'ואי ממש אכלו בהתלהבות, והכנפיים הסגולות של שניהם רפרפו בהנאה מרוב האנרגיה שקיבלו. "אבל, אה, היא לא עובדת או משהו כזה. רק ג' - ג'ורג' - נכנס...א - אליה." ג'ניפר גמגמה. האלף חייך אליה בחום. "אל תדאגי. אני יכול לעשות שהיא תעבוד בלחש משלי." אמר בנועם. השפלתי מבט לצלחת ושיחקתי במזלג שלי בגוש הצהוב שלי בחוסר התלהבות כשחשבתי על הבריכה. הייתי בה המון פעמים כבר, עם המשפחה שלי ובלעדיה. "אבל עכשיו יש משהו בפנים," אמרתי בתקווה שהוא יוותר על הרעיון הזה. "עיר שלמה של בני ים עברה לגור בתחתית." האלף משך בכתפיו ונופף בידו בביטול."נוכל להתעלם מהם והם מאיתנו. אנחנו רק צריכים את הלחש של הבריכה ונסתלק משם." אמר. ג'ואי נשף אוויר.

"מה אנחנו בכלל צריכים לראות בבריכה, ואיך זה קשור למנהלת שלנו?" שאל ג'ואי. "ומה בכלל רואים בבריכה?" מאט אמר בקול לחוץ. גם מאט לא אכל, רק שתה מים מדי פעם מהכוס שלו. הכנפיים הסגולות של מאט היו שמוטות ברפיון. "עוד מעט," אמר האלף. "קודם נסיים לאכול." "בטח, כאילו שאני מסוגלת לאכול משהו כרגע," ג'ניפר מלמלה, אבל אכלה באי חשק מה - בכלל - לא - -טופו החום שלה, שבדרך כלל ייצג בשר. הבטן שלי התהפכה בעצבנות כשחשבתי על הטבילה שלי בבריכה הזאת עכשיו. "בתיאבון," מלמלתי והתחלתי לאכול. 

המכונפים וחבריהם(חצי מוקפא)Where stories live. Discover now