משהו חשובבב. וטובבב! אני מבטיחה, כנסו.

22 1 5
                                    


היי, אנשיםות!

יש לי הודעה מרגשת.

ואני כל כך שמחה שמותר לי סוף סוף להגיד גם לכם אותה.

לא, זה לא קשור לריירדן.

גם לא לרולינג.

גם לא לרון פדר עמית.

או אפילו לליאת רוטנר.

איפה הייתי?

- ההודעה!

אה, כן. תודה.

אז אני מנסה להוציא לאור עכשיו ספר.

כן, כן, ספר משלי.

זה חלום שלי מגיל חמש.

לא ציניות.

אני זוכרת את עצמי חולמת על זה מגיל קטן תוך כדי שאני כותבת פאנפיק נוסף ל' טלטאביז '. (רק שאז לא ידעתי שקוראים לזה פאנפיק ושיש לזה בכלל שם למה שעשיתי. אבל יש לי מלאן פאנפיקים לזה.)

כרגע קוראים לספר ' פרח היקום ' והתחילו לערוך לי אותו. הוא הולך להיות בסגנון של הארי פוטר פלוס של ריק ריירדן, רק בלי כל מיני דברים כי המשפחה שלי הומופובית ויש לה דיעות עתיקות בכל מיני דברים נוספים לצערי, אז כן. אבל זה הולך להיות פלוס מינוס כמו כל ספר שפרסמתי כאן או בעיר הספרים עד היום. בקיצור, ממש מגניב. אם יורשה לי להעיד על עצמי (סתם כי רציתי לדבר לרגע כמו אפולולסטר)

אני מתרגשת.

כרגע אני לפני הצעת מחיר לשלב נוסף ואני צריכה את ההורים שלי והם עובדים פלוס בריב אז זה יקח זמן.

אבל רוצים להוציא אותי(קיי זה משפט מטריד, בראש שלי הוא נשמע מגניב יותר) באיזשהו שבוע ספר כלשהו.

אני עם ' כתיבהטובה ' (אתם מוזמניםות לחפש את זה בגוגל ולהתרשם! ומי יודע, אולי גם לשלוח להם ספר משלכםן! הם אמרו שאפשר מכל גיל. רק מה שכן, שימו לב שזה ספר שאתםן גאים בו ושהוא כתוב וערוך היטב ושלא פרסמתם אותו בשום אתר, כי אסור לשלוח להם משהו שכבר פורסם באינטרנט(או סתם למישהו.).)

המכונפים וחבריהם(חצי מוקפא)Where stories live. Discover now