נשמתי עמוק מול הדלת החומה מעץ אלון עבה, ככה שהגיע ממנה ריח נעים ומתוק כששאפתי. הגיע הרגע. דפקתי בדלת בלב הולם. עברתי מסע פסיכי, בשם כל הפיות העתיקות. אני יכול לראות אותו. חשבתי במוח קודח. הוא פתח את הדלת ומיד קפאתי. העיניים האלה...שכחתי כמה הן... מיהרתי לחייך חיוך מאולץ. הוא קימט את המצח בדאגה והכנפיים הסגולות שלו נשמטו בגללה ברפיון והמטירו הרבה אבקה סגולה לרצפה. "הכנפיים שלך," אמרתי בדאגה. שון בהה באבקה שנפלה לרצפה כאילו שרק עכשיו שם לב אליה. "אני אטאטא אותה אחר כך," אמר וסגר את הדלת. חייכתי ומיד העולם נעשה שמח יותר. "אז לאן נלך?" שאלתי. שון שילב ידיים לרגע ונעצר במקום. התבלבלתי. "זה נכון מה שאומרים, מאט?" הוא שאל בפחד קל, אם לא הזיתי.
"שאתם יצאתם למסע וששחררתם... את..." השתעלתי בפנים סמוקות מאוד. "שון," גמגמתי. "זה לא היה רעיון שלנו, האורק." שון הסתכל עליי במצח מקומט מרוב מחשבות. "אני מקווה," אמר. רעדתי. "בוא," הוא חייך לפתע וגרר אותי איתו, והופתעתי אבל נעניתי בשמחה. עופפנו והכנפיים שלנו המטירו על הרצפה אבקה סגולה בדרך. "לאן הולכים?" שאלתי בחיוך מטופש שלא יכולתי לעצור. הנה, אני מצליח להיות איתו רגע בלי להביך את עצמי.
"לאן הולכים?" שאלתי שוב אחרי כמה דקות של שקט ובקול רועד בהתרגשות. שון שם לי יד על הכתף ומעיף אותנו לפארק שיש בפנימייה. אנחנו עפים אליו ומתיישבים בדשא. מסביבינו יש המון מכונפים צעירים שמעופפים מכל עבר ולכל עבר בהתלהבות כמשחק בהפסקה מהלימודים. "יפה, לא?" שון שאל אותי בחיוך נבוך. הנהנתי, בלי להיות מסוגל להפסיק להסתכל בעיניו השחורות. ישבנו שם בשתיקה נינוחה.
"אז האורק הזה," שון שואל אותי לבסוף. "יש לכם תוכנית איך להביס אותו?" הוא שאל, ואני הבנתי שזאת הייתה התוכנית שלו כל הזמן הזה, לקחת אותי למקום שקט כדי שלא ישמעו אותנו. חייכתי אליו. הוא כזה אדם טוב. "לא," הודיתי. "אבל תהיה לנו. והפעם בית הספר מעורב גם הוא. ועכשיו, אחרי הריתוק, אנחנו בסדר. ויעזרו לנו. ואנחנו צריכים לשחרר גם את כל החטופים שכלואים בעולם של האלפים ולכלוא את זאק ואת כל השאר. ככה אמילי אמרה." אמרתי בשקט ובמבוכה כששיחקתי בדשא הרטוב תוך כדי בידיים שלי. שון חייך אליי וחבט בי ביד השמאלית שלו. "כן. אתם תהיו בסדר." הוא אמר. "כן," אמרתי בלי לחשוב. ואז שון רכן אליי ונישק אותי.
הערת הכותבת:
כוכבים, תגובות מוטיבציה חמודות שלכם ואני ממשיכה!❤❤❤❤
YOU ARE READING
המכונפים וחבריהם(חצי מוקפא)
Paranormalספר על פיות ועל גורל, ואיך הכל תלויי בחבורת נערים אחת. נו, הדברים הרגילים. התחלה, אמצע, סוף. או לפחות ככה הנערים חושבים בהתחלה. הם באים לבית הספר בסך הכול כדי ללמוד לשלוט בכוחות העל טבעיים שלהם ובכנפיים שלהם, אבל מגלים בסופו של דבר שקורה בפנימיית קס...