אלכס

24 0 1
                                    


"ברוכים הבאים," אמר ג'ורג', נער עם כנפיים סגולות, נופף לנו והשתחווה לנו. חברו החטיף לו אחרי שעף אליו קלות במקום ללכת אליו כמה צעדים. בהיתי בו כשעשה את זה. נראה שהם כבר רגילים לעולם הזה, לעומתינו, שרק עמדנו עכשיו לשתות את השיקויים הראשונים שלנו. הסתכלתי על הבקבוקונים במגוון הצבעים כמו הכנפיים שעמדנו לקבל אחד אחד. אמילי סמית', המנהלת של פנימיית קסם בארץ הפיות, אמרה לנו לפני שעמדנו במעגל הזה שאם שותים שיקויי כזה מקבלים כוח מסויים, ושכל צבע אומר כוח אחר.

וכששהכנפיים נמקות כל כמה שנים ושצריך לחדש אותן, ושאפשר לעשות את זה או עם משחה בהתאם לצבע שלך או בשתיית שיקויי חדש, ואז אפשר גם לבחור אם אתה רוצה כנפיים חדשות שבצבע אחר. זה במידה ואתה בן אדם, ושלא נולדת פיה שלמה. ואז כל אחד בחר לו שיקויי ואמילי הלכה לדבר עם שאר המורים והמארגנים של היום הזה. סליחה, של הערב הזה.

בהיתי בשיקויי שלי אחר כך בעקבות כל המחשבות האלה. אני בחרתי בסגול, והיה כתוב עליו בטעם ענבים בעברית. של ליאם היה ירוק והיה כתוב עליו בטעם תפוח. שמחתי שבחרתי בסגול, כי תפוחים עושים לי בחילה. בנוסף היה כתוב על השיקויי הסגול שלי, שהיה בגודל כף היד שלי, מוביל ליכולת ריפויי. על השיקויי של ליאם היה כתוב מוביל לחיזוק יכולת התעופה שלך.

"אני אלכס." אמרתי כשכולם התחילו להסתכל אחד על השני במבוכה או בעניין וכדי להפר את השתיקה הנבוכה שנוצרה עקב כך. "זה ליאם." הוא הסמיק כשאמרתי את זה. השתדלתי להתעלם מזה. עוד לא קיבלתי את העובדה שאני ביסקסואל.

"אני מבין שגם אתם מישראל?" שאלתי. כולם הנהנו לשמחתי. נשמתי בהקלה וכמעט חייכתי. ליאם לידי השתעל ונעצתי בו מבט בלי לשים לב. שמתי לב שאף אחד לא שפט, וזה עודד אותי להמשיך. "מגניב. אז פשוט לשתות את השיקויים האלו?" ליאם שאל. "אני ג'ואי," אמר חבר של ג'ורג' ונופף לנו בידו הימנית והנהן קצרות. לג'ורג' היו עיניים שחורות טובות מבודחות, שעכשיו נראו מוטרדות ומודאגות. לג'ואי היו עיניים חומות ורציניותושיערו גם היה חום כהה וחלק וקצר, והוא הסתכל עלינו במבט חודר ומוטרד וכנפיו התקפלו והוא נחת בחזרה לדשא על רגליו. "זה ג'ני, והוא פלואידי מגדרי וביסקסואל ומרפא כי הוא עם כנפיים סגולות," הנער בפיאה החומה הקצרה לבוש הבגדים הפשוטים שנראו כאילו שהם בעצמם לא החליטו אם הם בן או בת הנהן אלינו בביישנות ונצמד לחברתו בעלת הכנפיים האדומות. בהיתי בו בהלם. מעולם לא ראיתי עד אז להט"בים במציאות ולא בטלוויזיה, ככה שרק לשמוע את המילים היה חדש לי ומפחיד.

המכנסיים של הפלואידי מגדרי והביסקסואל (כמוני!) היו טרנינג וורוד ועבה,(כי היה תחילת אוקטובר והיה קר, וכולנו לבדנו בגדים ארוכים. אני אישית לבשתי שווצ'רט כחול עבה ומכנסיים שחורים ועבים וכובע צמר שחור),

המכונפים וחבריהם(חצי מוקפא)Where stories live. Discover now