לינה

19 2 10
                                    

כן, דמויות חדשות

כן, יוצאים לי פרקים ארוכים

תקראו מהם מה שתרצו

נ.ב: זה מבוסס על חלום שלי

כןכן אשכרה חלמתי את זה

אבל זה הפרק הראשון אי פעם שנכתב מהדירה הראשונה שלי ואי פעם ששכרתי🤗🤗

שבוע טוב🌸🌸🌸🌸🌸🍄🌾🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂💐💐

כוכבים ואני ממשיך!

הפרק:

"לא," לחשתי. האיש חייך אליי. "לא תדעי אם לא תנסי." אמר בחיוך מרושע ובעיניים שחורות וקרות נוצצות. ממש היה כתוב לו על המצח אני הרע פה. כבדו אותי. רעדתי - הייתי על בניין גבוה מאוד. כשיש לי פחד גבהים. הייתי שטופת זיעה מהפחד. לכן הקפדתי להסתכל ישר ורק על האיש או אל מי שדיבר אליי באותו רגע כדי לא לאבד את העשתונות ולצווח כמו ילדה בת חמש. ניסיתי לשחזר בראשי את מה קרה בינתיים בזמן שהרווחתי בשתיקת מחשבה שקיבלתי. לפני רגע הייתי עוד בטוחה על הקרקע, לא מודעת לשום דבר משונה בעולם, ובדרך לקנות לי כוס שוקו בארומה. ופתאום אני כאן. על גג גבוה בקצה העולם - נדמה שעוד מעט ראשינו יגעו בחלל, מבחינתי - ובלי סולם. על בניין גבוה וישן מאוד, לפחות למראה. והכי גרוע - אני פשוט הופעתי בו. כשאני רועדת כולי, הרמתי שוב מבט מיוזע ומפוחד ובחנתי את החוטף שלי, אם יכולתי לקרוא לו ככה בכלל, בהתחשב בזה שהוא יותר גרם לי להופיע כאן. לאיש שלפניי היה שיער אפור קצוץ ועור כהה, עם עיניים כחולות. לא העזתי להסתכל למטה בגלל הפחד גבהים - לצערי הייתי בקצה הבניין, יושבת על כיסא וקשורה בחבלים חומים, ושמעתי את המכוניות למטה. ממש סצנה מפחידה מהסרטים. הופתעתי מעצמי לטובה שעד כה הלב שלי ואני תפקדו בסדר.

"בסדר," אמר האיש. הוא לא הסכים לגלות את שמו - ותאמינו לי, שאלתי אותו עליו מיליון פעמים, ובכל דרך אפשרית. עכשיו נלחצתי מזה שהוא אמר 'בסדר.' היה לו קול עמוק ומפחיד, והוא נראה כמו אחד שעבר הרבה מצבים על טבעיים. כן, אולי לא ידעתי על קיומו של העל טבעי עד לפני חצי שנייה, אבל כאחת שרואה המון סרטים וסדרות, מיד האמנתי לו עכשיו.

"קשור אותה." הוא אמר למי שנראה כמו אח שלו, רק שהוא היה פחות רחב. הוא בא באנחה של כמעט שיעמום ושלף חבלים חומים ועבים למראה משקית לבנה ושקופה. לא הבנתי מה הם עושים. הרי כבר הייתי קשורה. מה יעזור לקשור אותי שוב? אבל זה ממש לא מצא חן בעיניי. עכשיו הלב שלי נזכר לדפוק בחזקה מפחד ועקבתי בעיניי הכחולות אחרי אחיו בחרדה. איך ידעתי שהם אחים? הם היו שתי טיפות מים. השני היה פשוט יותר רזה ופחות שרירי, והוא נראה גם משועמם ושערו השחור הקצוץ עוד לא השתנה לגמרי לאפור, והוא נראה כאילו היה מעדיף לראות את הסצנה הזאת כשהוא אוכל פופקורן בשיעמום של הנאה בסרט בטלוויזיה.

המכונפים וחבריהם(חצי מוקפא)Where stories live. Discover now