6.Bölüm:Alışveriş

7.6K 331 40
                                    

6.Bölüm:Alışveriş


Alp timi 🐺

"Alplerim nasılsınız?"  Hepsi neredeyse aynı anda yazmaya başladı.

Ateş:"Sağol"

Selim:"Sağol"

Berkay:"Sağol"

Şahin:"Sağol."

Sinan:"Sağol"

Doruk:"Sağol"

Aras:"Sağol."

"Görev dışındayız."

Ateş:"Haaa öööyyle desenizze komutanıııım iyiyimmm sizzz naaaasılsınııııız?"

Doruk:"İiim koutaım öle dolaıyoum çaıda bş bş.".  (İyiyim komutanım öyle dolaşıyorum çarşıda boş boş)

Aras:"İYİYİM KOMUTANIM BİRŞEY Mİ OLDU?

Sinan:"İyiyiz komutanım."

Sinan:"İyiyiz komutanım."
↪️
Şahin:+

Sinan:"İyiyiz komutanım."
↪️
Berkay: Aynısından.

Sinan:"İyiyiz komutanım."
↪️
Selim: Bundan

Aras: "İYİYİM KOMUTANIM BİRŞEY Mİ OLDU?
↪️"Yok müsaitseniz bu akşam yemek yiyelim diye sorucaktım mâlum yarın iş var,Vatan beklemez."

Şahin:"Gomutanum ben hanumun yanundayumdur da ayup olur mu gelemeyrum desem?"

-Soruk yok Şahin ama gelmek isterseniz eşini de getir tanışmış oluruz hem.

Şahin:"Sağulun gomutanum sorarım da."

-"İsterseniz yanınıza eşlik eden birileri de olabilir beyler ;)"

Ateş:"Sap Aeş olie:". (Sap ateş online)

Berkay:"iabdudbd"

Selim:"Müsait olanlar belli etsin kendini."

Ateş:+

Berkay:+

Şahin:+

Selim:+

Aras:+

Doruk:+

Sinan:+

"Tamam o zaman ben size konum atarım."

Selim:"Tamam komutanım iyi günler."

"Sizede."


(Ayakkabılar bu değil medya da topukları bir iki santim daha kısa düşünün lütfen.)

Kadın şuanlık kalması için kadınlara yardım derneklerinden birinde bir evde kalıcaktı.

Çağırdığım taksiye binip eve gitti daha özenli birşeyler giyinmeye karar vererek üstümü değiştirdim siyah yarım boğazlı kazak giyinip sütlü kahve tayt modelinde yüksek bel bir pantolon giyindim kollarım üstüne siyah bir ceket atarak kombiniki tamamlayıp takı kutuma yöneldim koluma altın sarısı ve siyahın geçişleri olan bir saat takıp siyah deri ama çok da belli olmayan zincirli bir çanta taktım üzerime birkaç bıçak ve ıvır zıvır yerleştirip odadan çıktım.

Ölümün UcundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin