31.Bölüm:Yirmi Bir Yıl Sonra

2.7K 123 28
                                    

31.Bölüm:Yirmi Bir Yıl Sonra

Alpan'ın hastalığının üzerinden 4 gün geçmiş o gece Alpan ve Gökhan film sonrası gitmiş bende Denizden kaçarak uyumaya gitmiştim, sabahında da erkenden askeriyeye geri dönmüştüm.

Öğle yemeği için yemekhanede ki masalardan birinde tüm tim oturuyorduk önümde ki 1 haftadır bitirilmesi gereken tavuk stoğu yüzünden her türlüsünü yediğimiz tavuğun bu seferki hâli tavuk soteydi.

Evet evet tam bir haftadır tavuk ile yapılan tüm ürünleri yedik yakında gıt gıtlayacağım.

Önümde ki suyu posasından fazla olan sabuk sote,tavuk yahnisi,tavuklu pilav,ekmek ve ayranı yavaşça mideye indirirken yemekhanede tabak çanak sesleri yankılanıyordu.
Bugün bir görev öncesi incelememiz gereken dosyaları incelemek için yemekten sonra Albay, Alpan ve Selimle bir toplantı yapacaktık.

Yemekler bittikten sonra ilk ayaklanan ben olmuştum beni bekleyen Selim de kalktığında sandalyemi düzeltip adımlamaya başlarken yan masadan Alpanda kalkıp bize katıldı.
Üst kata çıktıktan sonra Harekat odasının kapı girişine kartımı okutarak içeriye girdim diğerleri de bana eşlik ederken hepimiz kapıda durup hazırola geçtik.

Albayın bize doğru dönmesiyle "Rahat."  demesi eş seferliydi hazıroldan çıkıp masaya doğru adımladım."Oturun." hepimiz hızlıca masaya yerleştiğimizde önümde ki dosyaya bakmadan Albaya döndüm."Göreve tim hâlinde değil seçili askerlerle gidiceksiniz, Terörle mücadelenin çok uzun bir zamandır aradığı bir ele başı Hervan.

Yaklaşık 20 küsür yıldır terör baskınlarını planlayan ve sorumluluğunda ki kişi bu adam,daha doğrusu kadın,ilk sekiz yıl kendini saklayarak alt mevkilerine verdiği sorumlulukla kendini saklamış. Yanındakilerden kolayca vazgeçerken kendini hep öncelikli görmüş,bu itlerin kendinden başka öncelikleri de olmaz zaten.Son on yıldır kılıktan kılığa girmiş kendini göstermemek için önüne hep yem atmış biri,yani bu görev can sıkıcı olabilir.

Yaklaşık birkaç güne kadar cinsiyeti bile belirli değildi yanına gönderilen istihbaratçıları son anda yakalayıp öldürüyor şu zamana kadar öğrendikleri bir bilgi bile bize ulaşamadı, ta ki yaklaşık yedi aydır yanında ki istihbaratçı öğrendiği bilgileri ölmeden bir gün önce bize ulaştırana kadar.

56 yaşında, karnında yaklaşık 14 santimlik bir kesik var,esmer,sol elmacık kemiğinin üstünde 4 santimlik bir deri kesikliğinin yenilenmesi ama kaynamaması sonucu deri değişikliği var bu bilgilerin yeteceğini düşünüyorum. Çünkü fazlası bizde de yok,yolunuza kim çıkarsa şaşırtmaca olabilirde olmayadabilirde dikkat ediceksini,.
Kaç gün sürer bilinmez,nerede oldukları şuan elimizde ama sonra nerede olacakları da sizin elinizde o kadını bulun.

Canlı ya da ölü,öldüremezseniz o sizi öldürür,ya öldürün ya da getirin. Öldürmüştüm ben diye geri döndüğünüzde yaşıyor olursa-"devamını getirmek yerine anlamamızı sağladığında kafa salladım."Öldürürken yaşam isteğini de yanında gönderirim." kararlı konuşmamla kafa salladı. "Önünüzde ki dosyalarda görevle ilgili tüm ayrıntılar var ve arka sayfalarda da seçilen askerler,bugün dinlenin yarın akşam çıkarsınız kendinizi hazırlayın." kafa salladım 'çıkabilirsiniz' dercesine kafa salladığında masanın üstünde ki dosyaları alarak sandalyelerden kalkıp selam vererek odadan çıktık.

"Dosyada ki askerlere haber ver Selim, dosyaları inceleyin sonra konuşuruz." konuşmalarını beklemeden çalışma odama geçip dosyayı incelemeye başladım.

Yaklaşık kırk dakikadır dosyayı inceliyordum ele başı hakkında farklı bir bilgi bulamamış olsam da diğer baskınlarda ki hataları bulmuştum. Seçilen askerlerde emir komuta bende olduğu için benim ekibimden ayrıca diğer alt seviye olarak Alpan, keskin nişancı olarak daha önce de görev yaptığımız Barış, Bomba imha yedeği olarak Alpan'ın yeni timinden Salih ve Alpan'ın arkadaşı Okan,ayrıca şansa 4 kişi daha önce konuşmuşluğum olan beni sevip sayan askerlerle birlikte 6 kişi de Alpan'ın yeni gelen timindendi.

Ölümün UcundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin