(medyada ki şarkıyı Asena açtığında açın.)
41.Bölüm: Bugün Yaşayacağım
Kapıyla aramda iki adım varken ellerim yere dayanmış öne eğilmiş yaşlı gözlerim durmaksızın akmaya devam ederken yanan boğazımla dururken ellerim saçlarıma tırmanmıştı.
Boğazım, gittikçe sıkılaşan bir elin sahibindeydi. Ne kadar bağırırsam bağırayım o kadar sıkıyor o kadar nefessiz bırakıyordu.
Buna aldırmadan boğazımdan dökülen feryatlar, bacaklarımın ve ellerimin titremesinin etkisinde ki tüm vücudumun esiri altında kaldığında tüm vücudum yerde tir tir titrerken ellerim saçlarımın arasına sızmıştı.Ne ara açıldığını bilmediğim kapıdan girip yanıma eğilen saçlarım arasında ki ellerimi çıkarmaya çalışan kişiyi görmemi engelleyen şey yaşlı gözlerim, ağrımaya başlayan başım ve kulaklarımda ki ses geçirmezlikte katlandığın da olduğum yerden soyutlanmıştım.
Saçlarımdan kurtardığı ellerimi sıkıca tutarken dizlerimin üzerinde tek eliyle sabitlemişti.
Diğer elini sırtıma götürmüş, beni göğsüne çekmişti. Kafam göğsüne denk gelirken bunun, bir üniforma olduğunu anladım ama titremelerim hâlâ durmuyordu.Birkaç dakika sonra kulaklarımda ki perde kalkmıştı. Sırtımdaki eliyle sırtımı sıvazlarken ikimizde yerde dizlerimizin üzerinde oturuyorduk. Ellerimi yavaşça dizlerimin üzerine bırakıp, bacaklarımın altından ve sırtımdan geçirdiği elleriyle hızla beni yerden kaldırıp yatağa yatırdı.
Alpan...
"Şimdi dinlen, burdayım ve size kimsenin yaklaşmasına izin vermeyeceğim."
"Üniformam." ağlamamak için kendimi kasarken nefesim kesik kesikti. Karnımda ki yarayla, sancı girmeye başladı. "Başak aldı."
"Banu."
Azalmaya başlayan bacaklarım ve ellerimin titremesi tekrar artarken, beni yatağa taşıyan kişi geri doğrulup yatağa sırtını dönerken, bakışlarımı ona çevirdiğimde Sinan'ı gördüm. Telefonunu kulağına götürürken hararetli ve birşeyler söylüyorcasına omuzları haraket ediyordu. Bakışlarım pencereden dışarıya kayarken aklımda ki tek şey Annem, Hervan ve Alpandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Ucunda
Ficção AdolescenteYetişkin içerikli sahneler bulunmakta! (Hepsinin başında uyarı bulunuyor!) #ölüm #şehadet #şırnak #aksiyon #Tsk 1. Sırada #Gençkızkurgu #hayat 3. sırada Bir kadın kendini Vatanına ve Mesleğine adadıysa can vermek, şehit olmak onun için bir Şerefti...