49. Bölüm: Gökyüzünün Gülümseyen Yüzü
Güneş, bir günün daha başlaması için doğarken, evde ki sessizliğin ardında büyük kafa karışıklıkları vardı. Doruk, kaybettiği kanlar yüzünden kuruyan boğazının sertliğiyle cebelleşirken, herkesin uyumuş olduğunu düşünerek rahat bir şekilde Berkayla kaldıkları, -ama Berkayın daha gelmediği- odadan çıkıp, eve ilk geldiğinde gördüğü mutfağa ilerledi.
Mutfağın yolunun üstünde ki salon kapısından çeriye sızan bakışları, koltukta uyuyan Derine döküldüğünde kaşları çatılmıştı.
Kimse bu kızı neden odaya götürmemişti!
Odası mı yoktu.
İçinde ki saçma duyguyla, su içme dürtüsünü kenara atıp, salona ilerledi. Koltukta uzanan kadının baş ucuna geçip, dizlerini kırarak yanına eğildi. Genç kadının sağlam kolunu hafif dürttüğünde ''Derin.'' diye fısıldadı. Herhangi bir mimik ya da tepki alamadığında tekrar etti. ''Derin, Derin.'' genç kadın homurdanarak kafasını rahatsız yastıkta diğer tarafa çevirdiğinde, sarının en güzel tonu gibi görünen saçları yüzüne döküldü.
Doruk, -rahatsız olmasını istemediği- bahanesine sığınarak, parmak uçlarını kadına değdirmeden, saç tellerini yüzünden çekti. Bunu o kadar sakin ve narince yapmıştı ki uzaktan gören biri, mühim bir bombanın kablosunu kesmek üzere olan bir adamın tedirginliğiyle karşılaştırabilirdi. Uyanmayacağı kanısına varıp, genç kadını uyandırmadan kucağına alması gerektiğinin farkına vardı.
Unuttuğu şeyse ikisinin de tek kolu sargıda olmasıydı.
Genç kadını tekrar uyandırma çabasına girmeden, sırtına destek vererek, önce oturmasını sağladı. Sıkıntıyla oflarkrn, sağlam omzuna girip, onu ayağa kaldırdı. Kadının tek elini omzunun üzerinden sağlam eliyle tutarken, düşmemesi için dua edecek raddeye gelmişti. Genç kadın uyku mayışmışlığıyla yürümeye başlarken, ne kadar yorulduğu derin uykusundan belli oluyordu.
Koridorun sonunda ki odaya kadar zar zor yürüttüğü genç kadını odaya ilerletip, az önce kalktığı yatağa yatmasına yardım etti. Derin bir dakika daha beklemeden kendini yatırmasına izin verdiğinde, çoktan uyumaya başlamıştı. Yorganı üzerine çekerken aralarında ki mesafenin yakınlığı, kadınsı kokusunu ciğerlerine doldurmuş, derin bir nefes almasına sebep olmuştu.
Hızla kafasını iki yana sallayıp uzaklaştı. Odadan ayrılmak üzere olan adımlarını durduran şey Derinin ''Su.'' diye mırıldanması olmuştu. Derinin de en az onun kadar kan kaybettiğini biliyordu. Sessizce odadan çıkıp, az önce yöneldiği mutfağa ilerledi, önce kendi bir bardak su içti ardından bir bardağa daha su doldurup, Derine götürdü.
Girdiği odada uykuya dalan Derini sırtından tutarak, kalkmasına yardım etti. Bardağı kadının pembenin en uçuk tonu dudaklarına yaslayıp, içmesini sağladı. Genç kadın içinde ki çöl sıcağına su bulmuş gibi, hızla suyu bitirdiğinde, tekrar geri yatırdı. Odadan çıkmadan önce, diğer yataktan yastık ve bir pike almayı ihmal etmeyerek yavaşça odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Ucunda
Genç KurguYetişkin içerikli sahneler bulunmakta! (Hepsinin başında uyarı bulunuyor!) #ölüm #şehadet #şırnak #aksiyon #Tsk 1. Sırada #Gençkızkurgu #hayat 3. sırada Bir kadın kendini Vatanına ve Mesleğine adadıysa can vermek, şehit olmak onun için bir Şerefti...