☆. \ | / .☆
☽*❦༄ 𝐁𝐋𝐔𝐄 𝐇𝐎𝐍𝐄𝐘 ༄*❦☾
𝙱𝙾𝙽𝙽𝙸𝙴 𝙱𝙴𝙽𝙽𝙴𝚃𝚃 fanfiction.
004. R O Z D Z I A Ł C Z W A R T Y. 🌚🥀
ᗒ 𝙉𝙊𝙒𝙀 𝙏𝙍𝘼𝙉𝙎𝘼𝙆𝘾𝙅𝙀. ᗕ͜ ͜ ͜ ゚• 𒊹 ७᯽ 𖣔 𒊹 ゚७᯽ ゚• ͜ ͜ ͜
Lyanna wiedziała, że Elijah jest tutaj, w Mystic Falls. Gdziekolwiek sobowtór ( Elena ) by nie była, on tam był. Obecnie heretyczka przebywała w domu Gilbertów w kuchni, przygotowując lemoniadę i kanapki. Elena była niańczona przez wszystkich, wiedząc, że sama próbuje się zabić i podejmuje własne decyzje.
Jeśli tylko Lyanna zdołała przekonać dziewczynę Gilbert, że jej wybory mają wpływ nie tylko na nią, ale i na innych.
Przejdźmy do tego, jak do tego doszło.
Wszystko zaczęło się, gdy Bonnie i Lya postanowiły złożyć wizytę związaną z kamieniem księżycowym. - Nie możemy po prostu odłożyć na bok tej sprawy z kamieniem księżycowym? Stefan utknął w grobowcu z Katherine - krzyknęła Elena.
- Stefan chce, żebyśmy skupili się na sprawie z kamieniem księżycowym. I nie zostaniesz użyta w jakimś przerażającym rytuale ofiarnym - Bonnie wyrwała jej z rąk kamień.
Lyanna spojrzała na zmartwioną ludzką dziewczynę. - Nie martw się, nic mu nie będzie, Elena. Osoba o której mówimy to Stefan Salvatore!
Jeremy wszedł do pokoju i rzucił im spojrzenie. - Idę po kawę. Lyanna, chcesz iść ze mną? - zapytał starszą czarownicę.
Lyanna uśmiechnęła się, kiwając głową i wstając z łóżka, by pójść za nim, na zewnątrz pokoju z uśmiechem na ustach. Bonnie powiedziała, że idzie do łazienki.
Gdy byli na dole, Elena chwyciła kamień księżycowy z torebki Bonnie. Kiedy próbowała ich ominąć, bariera uniemożliwiła jej wyjście. Elena próbowała przejść obok niej, chrząkając z frustracji.
- Przepraszam, Elena, ale tak będzie najlepiej - Lyanna przyznała z poczuciem winy. - Jeśli to sprawi, że poczujesz się lepiej, planuję przenocować u ciebie, żeby dotrzymać ci towarzystwa.
Elena tylko spojrzała na trio i skierowała się do salonu.
----- .༄✰༄ . -----
Jenna zgodziła się, by Lyanna została u nich na noc. Lyanna i Elena oglądały przez większość czasu filmy na laptopie Eleny.
CZYTASZ
BLUE HONEY, bonnie bennett
Hayran Kurgu*. ☽ .* 𝑏𝑙𝑢𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 ▬▬▬▬▬▬▬▬ pamiętniki wampirów. 𝑤𝑠𝑧𝑦𝑠𝑡𝑘𝑖𝑒 𝑟𝑧𝑒𝑐𝑧𝑦, 𝑘𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑒𝑑𝑧𝑖𝑎𝑙𝑎𝑠, 𝑘𝑟𝑎𝑧𝑎 𝑚𝑖 𝑝𝑜 𝑔𝑙𝑜𝑤𝑖𝑒. 𖣔゚TVD, b. bennett ( VOL...