゚.♡ 𝐁𝐋𝐔𝐄 𝐇𝐎𝐍𝐄𝐘. . . ! .゚🌿
𝙱𝙾𝙽𝙽𝙸𝙴 𝙱𝙴𝙽𝙽𝙴𝚃𝚃 fanfiction.ROZDZIAŁ DWUDZIESTY SIÓDMY:
BAL ABSOLWENTÓWLyanna wybaczyła Mikaelowi to, co jej zrobił, ale to nie znaczyło, że wybaczy mu wszystko inne. Zamiast tego Heretyczka postanowiła naprawić ich związek i zacząć od nowa.
Wieczorem miał obyć się bal absolwentów, a plan zabicia Klausa był w toku. Po pięciuset latach Lyanna w końcu spełniła swoje życzenie. Miała uwolnić się od jego dręczącego cienia górującego nad jej postacią.
Stefan zwabił Klausa na czarno i teraz grupa liczyła, że Mikael dokończy robotę. Lyanna pomyślała o rozmowie Klausa z Rebeką. Nawet po tych wszystkich rzeczach, które powiedziała, on nadal się o nią martwił?
Rebekah była zachwycona, że wreszcie wszystko się odwróciło. Poszły nawet razem na zakupy.
— A może ta? — blondynka odwróciła się i pisnęła. Lyanna stała w błękitnej, barwinkowej sukni. Górna część sukienki miała dekolt w kształcie litery V, który idealnie dopasowywał się do jej krągłości. Światło w pokoju dopełniało koloryt skóry. — To jest ta sukienka — stwierdziła Rebekah z zachwytem.
Później ich drogi się rozeszły. Lyanna postanowiła wyjść z pensjonatu i odebrać Bonnie.
Lyanna zapukała do swoich drzwi i odczekała chwilę. Drzwi otworzyły się i zobaczyłam Bonnie ubraną w piękną brązową suknię. — Cóż, czyż nie jesteś cała wystrojona — uśmiechnęła się, zdobywając uśmiech od Bennett. — Możemy? — Lyanna wyciągnęła rękę. Bonnie splotła jej ramię ze swoim i zeszły po schodach do domu.
— Jak poszło z twoim ojcem?
— Mogło być lepiej. Najwyraźniej chciał zacząć ze mną wszystko od nowa. Może tak zrobię — Lyanna lekko się uśmiechnęła.
Dotarły do rezydencji Lockwoodów. Według Caroline, sala gimnastyczna została zalana, co zniszczyło dekoracje i scenografię. Tyler uratował dzień, organizując imprezę u siebie.
Caroline Forbes czekała na zewnątrz rezydencji na swoje dwie przyjaciółki. Natychmiast je dostrzegła i westchnęła z ulgą. — Dzięki Bogu, że tu jesteście. Myślałam, że mnie zostawicie.
— I przegapimy bal? Lyanna miała szczęście, że udało jej się mnie przekonać do wyjścia — Bonnie mruknęła, lekko drżąc. Lyanna potarła ramię Bonnie, nie zauważając jej drżenia.
CZYTASZ
BLUE HONEY, bonnie bennett
Fanfiction*. ☽ .* 𝑏𝑙𝑢𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 ▬▬▬▬▬▬▬▬ pamiętniki wampirów. 𝑤𝑠𝑧𝑦𝑠𝑡𝑘𝑖𝑒 𝑟𝑧𝑒𝑐𝑧𝑦, 𝑘𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑒𝑑𝑧𝑖𝑎𝑙𝑎𝑠, 𝑘𝑟𝑎𝑧𝑎 𝑚𝑖 𝑝𝑜 𝑔𝑙𝑜𝑤𝑖𝑒. 𖣔゚TVD, b. bennett ( VOL...