゚.♡ 𝐁𝐋𝐔𝐄 𝐇𝐎𝐍𝐄𝐘. . . ! .゚🌿
𝙱𝙾𝙽𝙽𝙸𝙴 𝙱𝙴𝙽𝙽𝙴𝚃𝚃 fanfiction.𝐑𝐎𝐙𝐃𝐙𝐈𝐀𝐋 𝐃𝐖𝐔𝐃𝐙𝐈𝐄𝐒𝐓𝐘 𝐃𝐙𝐈𝐄𝐖𝐈𝐀𝐓𝐘
» TRUMNY «Lyanna powoli weszła ostrożnie do opuszczonego domu czarownic. Przemierza korytarze, by znaleźć Bonnie. — Bonnie? — wiedźma odwróciła się i stanęła twarzą w twarz z Nieśmiertelną. Czarownica westchnęła z ulgą.
— Ana — brunetka podeszła do Bonnie i wpatrywała się w puste korytarze. — Jakiś pomysł, dlaczego tu jesteśmy?
— Nie. Nie mam pojęcia — Bonnie westchnęła cicho. Nagła fala magicznej energii odbija się od ich skóry. — To nadchodzi stamtąd — Bonnie wskazała na pokój nieopodal nich.
Razem, ramię w ramię, weszły do pokoju. Wiele przedmiotów było podartych i rozrzuconych po pokoju. Tylko fortepian pozostał nienaruszony, okno z rozdartą zasłoną odsłoniło trochę światła słonecznego, aby uczynić pokój mniej ciemnym.
Lyanna swobodnie weszła głębiej do pokoju i zatrzymała się przy czymś, co wyglądało na szafę. Bonnie zmarszczyła brwi i powoli sięgnęła po dwa pokrętła. — Jak myślisz, co jest w środku?
Heretyczka zamknęła oczy i poczuła potężną energię zza dwojga drzwi. — Chyba po prostu musimy się przekonać — razem otworzyły drzwi, aby odsłonić ukrytą ścieżkę na dół. Każdy ich krok sprawiał, że spalone czarownice szeptały ostro.
Lyanna i Bonnie zeszły po schodach, odsłaniając trumny. Trumny, które Heretyczka mogła rozpoznać. — To jest...O mój Boże. — Lyanna wyszeptała chwiejnie.
Podeszły do trumień, która najbardziej rzuciła im się w oczy. Otwierając trumnę, Klaus Mikaelson leżał w środku, z zamkniętymi oczami trzymając naszyjnik matki. Cóż, bardziej Rebeki. Bonnie wypuściła drżący oddech i sięgnęła po akcesorium, tylko po to, by się cofnąć i krzyknąć.
— Bonnie! — Lyanna praktycznie zwlekła się z łóżka z szeroko otwartymi oczami. — Jasna cholera!
—༄𑁍—
— Cały czas popadam w paranoję — Elena Gilbert obgryzała paznokcie, wyraźnie zestresowana. Szczerze mówiąc, wyglądała, jakby nie spała od kilku dni. Lyanna nie mogła jej winić. Klaus wciąż był na wolności i nie wykonał żadnego ruchu, co spowodowało, że Damon i Lyanna zaczęli się denerwować. Pytanie brzmiało: dlaczego?
CZYTASZ
BLUE HONEY, bonnie bennett
أدب الهواة*. ☽ .* 𝑏𝑙𝑢𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 ▬▬▬▬▬▬▬▬ pamiętniki wampirów. 𝑤𝑠𝑧𝑦𝑠𝑡𝑘𝑖𝑒 𝑟𝑧𝑒𝑐𝑧𝑦, 𝑘𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑒𝑑𝑧𝑖𝑎𝑙𝑎𝑠, 𝑘𝑟𝑎𝑧𝑎 𝑚𝑖 𝑝𝑜 𝑔𝑙𝑜𝑤𝑖𝑒. 𖣔゚TVD, b. bennett ( VOL...