☽*❦༄ 𝐁𝐋𝐔𝐄 𝐇𝐎𝐍𝐄𝐘 ༄*❦☾
𝙱𝙾𝙽𝙽𝙸𝙴 𝙱𝙴𝙽𝙽𝙴𝚃𝚃 fanfiction.
005. R O Z D Z I A Ł P I Ą T Y. 🌚🥀
ᗒ 𝘿𝘼𝙏𝙔 𝙄 𝙎𝙏𝙍𝘼𝙏𝙔. ᗕ͜ ͜ ͜ ゚• 𒊹 ७᯽ 𖣔 𒊹 ゚७᯽ ゚• ͜ ͜ ͜
- Po prostu zadzwoń do niej, Bonnie Bennett!
Wiedźma przewróciła oczami na odpowiedź swojej bąbelkowej przyjaciółki. Bonnie zadzwoniła do Caroline z prośbą o radę, jak poradzić sobie z uczuciami, które żywi do brunetki.
Wiedźma z frustracją wyrzuciła ręce do góry. Bonnie chciała od Caroline rady, jak zaprosić Lyannę na randkę.
Care piszczała z podniecenia. - Nie mogę uwierzyć, że to ty pierwsza wykonujesz ruch!
Bonnie przewróciła oczami na roześmianą blondynkę. - Czasami zastanawiam się, jak można być tak radosnym o poranku - jęknęła. Obecnie Bonnie była w swoim pokoju, nadal w łóżku.
- Hej! Tak się składa, że jestem porannym człowiekiem.
- Ale poważnie, Care, jak zaprosić ją na randkę? Bez, no wiesz... niezręczności? - usiadła na łóżku.
- Po prostu bądź sobą. Jeśli jesteś zdenerwowana, po prostu napisz do niej - zapropnowała Caroline.
- Tu nic nie idzie łatwo, w porządku. Napiszę do niej. - Bonnie w końcu zdecydowała.
Caroline zapiszczała w słuchawce, a potem zakaszlała. - Tak, oczywiście, możesz to zrobić - powiedziała spokojnie. - I upewnij się, że zadzwonisz do mnie zaraz po jej odpowiedzi!
Bonnie odpowiedziała jej zwykłym "okej" i zaczęła pisać nową wiadomość na swoim telefonie adresowaną do Lyanny.
Do: Lyanna 🏹
Od: BonnieHej, myślałam o wyjściu do grilla. Może chciałabyś pójść ze mną...jakby na randkę?
Dziesięć minut później, telefon Bonnie zawibrował na jej nocnej szafce i chwyciła go. Na odpowiedź Lyanny omal nie upuściła telefonu na ziemię. Na jej twarzy pojawił się uśmiech. Następnie wysłała sms-a do Caroline, która odpowiedziała sekundę później, ciesząc się z powodu przyjaciółki.
•. ☆ .•
Lyanna i bracia Salvatore siedzieli w salonie, spokojnie zajmując się swoimi sprawami. Damon jak zwykle pił w ciągu dnia. Stefan swobodnie pisał w swoim dzienniku. Albo jak lubiła nazywać to Lyanna w jego "męskim pamiętniku". A sama Lyanna leżała na kanapie znudzona ze swojej nędzy.
CZYTASZ
BLUE HONEY, bonnie bennett
Fanfiction*. ☽ .* 𝑏𝑙𝑢𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 ▬▬▬▬▬▬▬▬ pamiętniki wampirów. 𝑤𝑠𝑧𝑦𝑠𝑡𝑘𝑖𝑒 𝑟𝑧𝑒𝑐𝑧𝑦, 𝑘𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑒𝑑𝑧𝑖𝑎𝑙𝑎𝑠, 𝑘𝑟𝑎𝑧𝑎 𝑚𝑖 𝑝𝑜 𝑔𝑙𝑜𝑤𝑖𝑒. 𖣔゚TVD, b. bennett ( VOL...