𖣔゚•༄ 𝐁𝐋𝐔𝐄 𝐇𝐎𝐍𝐄𝐘 ༄゚•𖣔
𝙱𝙾𝙽𝙽𝙸𝙴 𝙱𝙴𝙽𝙽𝙴𝚃𝚃 fanfiction.
- / • ७𑁍' 𝖟𝖗𝖔𝖇𝖎𝖒𝖞 𝖓𝖔𝖈𝖔𝖜𝖆𝖓𝖏𝖊. "ᗕ006. R O Z D Z I A Ł S Z Ó S T Y. 🦋💙🌏
ᗒ 𝙕𝘼𝙎𝘼𝘿𝙕𝙆𝘼 𝙒𝙄𝙇𝙆𝙊𝙇𝘼𝙆𝙊𝙒. ᗕ͜ ͜ ͜ ゚• 𒊹 ७⌘ 𖣔 𒊹 ゚७⌘ ゚• ͜ ͜ ͜
LYANNA UDAŁA SIĘ NA RYNEK MIASTA. Ludzie przechodzili obok siebie, zajmując się swoimi sprawami. Jej stopy powędrowały do miejsca, gdzie odbywał się pogrzeb. Wszyscy nosili podobne ciemne kolory jak ona. To zawsze smuciło Lyannę, ponieważ nie doświadczyła tego samego uczucia, co tysiąc lat temu. Jasne, że opłakiwała tych, których poznała z czasem, ale nie można tego porównać do utraty członka rodziny.
Wspomnienia głosu jej matki, Esther, odbijały się echem w jej głowie. Sposób, w jaki jej matka patrzyła na nią z dumą, gdy w młodym wieku sięgnęła po magię, bo wreszcie mieli w rodzinie czarownicę. Był też oczywiście Kol, ale matka zawsze jej powtarzała, że ona jest wyjątkowa. Dedykowana do wielu wspaniałych rzeczy w życiu.
Mikeal był bezwzględnym człowiekiem, który swoje problemy wyładowywał na dzieciach. Jednak Lyanna to była inna historia. Mikeal nigdy nie podniósł na nią ręki. Kiedy była mała, opiekował się córką, jakby była szklaną porcelanową laleczką.
Widział w niej potencjał i światło, tak jak jej starsza siostra. Zaproponował jej nawet, by nauczyła się szermierki w tajemnicy, bez wiedzy innych. Pozostałe rodzeństwo nie było traktowane tak samo jak ona i Henryk. Nawet po tym, jak ścigał ich po całym świecie, nigdy nie podniósłby na nią ręki. Jednak Lyanna bała się Mikeala, tak jak reszta jej rodzeństwa.
Dzień, w którym jej matka zamieniła ją w potwora, był dniem, w którym wiedziała, że już nigdy nie będzie taka sama. Lyanna gardziła tym, czym była. Stworzeniem nocy. Potworem, o którym historie opowiada się dzieciom. Finn też miał takie same odczucia co do ich przemiany. Oboje nie chcieli takiego życia. Ale jakimś cudem jej magia nie zniknęła.
•. ☆ .•
| Tysiąc lat temu |
Minęły tygodnie od dnia, w którym zmarł jej brat. Dni od tego czasu zmusiły ją do zakończenia przemiany, aby stać się istotą zniewoloną przez noc. Wampirem. Jedno było pewne: nie sądziła, że takie życie jej odpowiada. Ale oczywiście jej rodzice mówili, że to zapewni jej 'bezpieczeństwo'.
CZYTASZ
BLUE HONEY, bonnie bennett
Fanfic*. ☽ .* 𝑏𝑙𝑢𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 ▬▬▬▬▬▬▬▬ pamiętniki wampirów. 𝑤𝑠𝑧𝑦𝑠𝑡𝑘𝑖𝑒 𝑟𝑧𝑒𝑐𝑧𝑦, 𝑘𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑒𝑑𝑧𝑖𝑎𝑙𝑎𝑠, 𝑘𝑟𝑎𝑧𝑎 𝑚𝑖 𝑝𝑜 𝑔𝑙𝑜𝑤𝑖𝑒. 𖣔゚TVD, b. bennett ( VOL...