-XX. 𝑐𝑧𝑒𝑠𝑐, 𝑏𝑜𝑛𝑛𝑖𝑒

154 19 4
                                    

゚

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

. 𝐑𝐎𝐙𝐃𝐙𝐈𝐀Ł 𝐃𝐖𝐔𝐃𝐙𝐈𝐄𝐒𝐓𝐘. . . ! .゚🐍
"CZEŚĆ, BONNIE"

゚. 𒊹 ゚ . . ☆ .
◽️ ༄ ✰ 𒊹 ゚. 𒊹
☆ ゚. . ゚. ✰ ༄
゚. 𒊹 ゚ . . ☆ .
◽️ ༄ ✰ 𒊹 ゚. 𒊹



LYANNA ZATRZYMAŁA SIĘ HOTELU na śniadanie podczas pobytu w Mystic Falls. Była tam od kilku godzin, a teraz była gotowa, by odnaleźć Stefana. Katherine wyszła kilka godzin temu, twierdząc, że poszła po sprawunki i że ma szukać Stefana.

Heretyczka jęknęła i wstała z łóżka. Nie miała czasu na rozczulanie się nad sobą, gdy jej przyjaciele mogli być w tej chwili w niebezpieczeństwie. Lyanna znalazła w końcu przyzwoity strój i wyszła za drzwi nie bez dźwigania walizki, której nie używała od lat.

•. ☆ .•

Liceum Mystic Falls było ostatnim miejscem, w którym podejrzewała, że wszyscy będą. Kiedy weszła do Liceum, aura się zmieniła. Powietrze wypełniło się napięciem.

Całe miasto trzymało się z dala od liceum podczas nocy psikusów, żeby seniorzy mieli zabawę. Lyanna przyspiesza korytarzem, ciężko dysząc.

Była tuż przed drzwiami, kiedy wyważyła je i wystrzeliła strzałę.

Okrzyki Hybrydy sprawiły, że Heretyczka uśmiechnęła się zwycięsko. — Odsuń się, kurwa, od Eleny. Jeśli tego nie zrobisz, to kolejna strzała tym razem przebije twoje serce.

Elena na widok Heretyka zawołała radośnie. — Lyanna! — heretyczka upuściła broń i przytuliła się do przyjaciółki.

Klaus syknął z bólu, cofając się o krok od Eleny. Jego oczy skierowały się w stronę drzwi, by stwierdzić, że winowajcą jest jego młodsza siostra. — Odważysz się..

— Tak, ośmielam się kundlu teraz masz zamiar mnie słuchać, czy masz zamiar cofnąć się kurwa, czy nie? — Lyanna przerwała mu złośliwie.

— Lya? — zawołał do niej znajomy i łagodny głos. Serce Lyanny miało wrażenie, że na chwilę przestało bić. Powoli odwróciła się, by znaleźć właściciela tego głosu.

Matt i Bonnie spojrzeli na nią zdumieni. Matt uśmiechnął się do niej nieznacznie i odsunął się trochę, aby dać parze trochę przestrzeni.

BLUE HONEY, bonnie bennettOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz