"Aria, kızım.
Bana inanman zor olacak biliyorum ve seni anlayabiliyorum ama kendi iyiliğin için beni dinlemekten başka çaren yok.
Baban gibi güçlü, adaletli ve zeki bir kız olduğun için seninle gurur duyuyorum. Ama ne yazık ki annen gibi de duygularınla hareket edip, inatçı olduğunu da biliyorum. Şimdi sağduyunu kullanman gerekiyor.
Babanın her zaman senin güvenliğinden ve seni korumasından bahsettiğini hatırlıyor musun? Bizim için de endişeliydi, senin için de. Çünkü tehlikenin farkındaydı. Yine de dibi görünmeyen suya girmekten çekinmedi ve sonunda bizi de kendisiyle birlikte o suda boğdu. Tabii ki hırsı, idealleri, her şey bizim içindi. Ailesi onun için her zaman ilk sıradaydı. Belki de, bu aileyi dağıtmak istememesi bizi buraya getirdi.
Beni birlikte gördüğün o adam... Babanın o çok heyecanlanıp, uğruna her şeyi yaptığı ihalenin karşı taraflarından biri ve en eski, ilk şirketindeki yüksek hisselerin sahibi Adam. Sanırım onu hatırlıyorsundur. Adam ile dostluğumuz babandan öncesine dayanıyor. Lisedeyken sevgiliydik, herkes bizi tanırdı. Anlatması uzun sürecek bir dizi olaylar sonucu ben, babanla evlenmeyi seçtim.
Babanı sevdim, onun beni sevdiği kadar. Ama baban ne yaparsam yapayım Adam ile olan eski ilişkimizi bildiğinden içindeki o şüphe ve kıskanma duygusundan hiç arınamadı. Bu hali beni de tekrar Adam'a itti. Bu hayat yolunda Adam'la tekrar aynı yolculuğa çıktık tabii ama baban bunu kesinlikle bilmiyordu. Tek bildiği ayrılmak istememdi. Adamla kesin bir ilişkiye başlamadan önce ayrılmak istedim, çok uğraştım inan bana. Aldatmayı kendime yakıştıramadım ama arzularımıza da yenik düştük. Eri, Adam'ın oğlu. Bunun hiçbir izahı yok biliyorum, üzgünüm.
Tüm yaşananlara gelecek olursak; benim de anlam veremediğim noktalar var ama bu korkunç olayın; babanın son ihaleyi kazanmak adına yaptığı usulsüzlüklerin ucunun sadece Adama'a değil, tehlikeli olduğunu bildiğimiz birkaç önemli kişiye daha dokunması sonucu olduğunu biliyorum. Adam aslında bizi korumak istemişti. David, baban... bir süredir tehdit altındaydı. Parası ve sahip olduğu gücü onu bir yere kadar korumuştu ama olaylar değişmiş ve artık seni kullanarak tehdit etmeye başlamışlardı Aria. Ne yazık ki her şeyi detaylıca anlatacak zamanım yok ama evet beni ve Eri'yi Adam kurtardı. Evet gelenlerden birisi de Adam'dı ama Adam kan için gelmemişti.
O gün sen onu içeri aldın ve sen de asıl muhabbete şahitsin zaten. Sana asıl söylemem gerekenler, babanın planladığı yol.
Baban seni geçen gün 'en güvendiği' insanlarla tanıştırmıştı, senin de zaten tanıdığın insanlarla. Şimdi tehlikede olan sadece sen değilsin. Gregor ve ailesi, yani Andrew ve hatta Frank da tehlikede. Umarım babanın planı için geç kalmamışsındır Aria. Sen aklındaki sorgulamalarla zaman harcarken son kurtuluş yolunu da kaçırmandan korkuyorum.
Doğrudan Andrew'in yanına git. Andrew ile olan durumunuzu biliyorum ama her şeyi bir kenara bırak ve ona ulaş Aria. Onlar seni yönlendirecek. Bir süre sonra istediğin gibi kendi yolunu çizebilirsin. Çok geç olmadıysa; aşağıya yazdığım adreste olmalılar. Arabayı sakın kullanma ve göze batmayaya çalış. Valizini toplayıp git. Lütfen onlara karşı da sabırlı ol. Şu an onlardan başka kimsen yok. Aria, ben... ben gerçekten üzgünüm. Seni koruyamadığım için, yardım edemediğim için, yanında olamadığım için özür dilerim. İnan denedim, seni bırakmak istemedim.
Sevmek, sevilmek için hiç ummadığım bir şekilde küçük bir karahindiba gibi etrafa savruldum.
Yaşam benim için sonlandı, sadece görevimi yapıp Eri'ye sahip çıkmaya çalışıyorum. Aria, o... o kadar küçük ve masum ki. Yanlış bir anneye sahip olması onun suçu değil. Senin de suçun değil. Bu, biz yetişkinlerin lanetli arzular dünyasının suçu.
Sana verebileceğim tek tavsiye; sadece aklın yolunu izleyip, mantığını kullan. Hatta kendi çıkarını her zaman ön planda tut ve sakın arzularına yenik düşme.
Seni çok seviyorum kızım. Benim altın saçlı, çiçek kokulu kızım. Senden ne kadar özür dilesem faydasız, biliyorum. Umarım birgün yanında olabilecek kadar güçlü olabilirim. Her zaman aklımdasın, bunu asla unutma. Gözyaşlarımda hep seni anıyor olacağım.
Babanın ise bir mezarı var artık, bu konuda endişelenme. Güvenliğin için şimdi yerini söyleyemem ama ileride mutlaka bunu bileceksin.
Gregor'un yönlendirdiği yerlerden ismini, kimliğini ve her şeyini değiştirmen gerekiyor. Kendine istediğin gibi yeni bir hayat kur. Babanın kasasına elimi sürmedim tabii ki. Yerini ve şifreleri vs her şeyi biliyorsun. Hepsini al. Ayrıca oradakilerden çok daha fazlası da yurtdışındaki bankalarda ama başka isimler altında. Onlara nasıl ulaşırsın bilemiyorum. Frank bu konuda her şeyi biliyordur ama şu an Frank da yaşıyor mu veya ona nasıl ulaşabilirsin bilemiyorum. Grey'lerin başına kim geçecek, şirketler ve tüm o kadar şey ne olacak bilmiyorum. Ben kendimin de ne olacağını bilemiyorum. Adam'ı dinleyip onunla gitmekten başka çarem yok.
Sen benim kızımsın. Sen, Aria Grey'sin. Bunu hiçbir zaman unutma. Seni seviyorum.
Umut ve sevgiyle,
Annen Daphne Grey. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMLİKSİZ (NO ID/EA)
Science FictionO sadece doğum gününü kutlamak istemişti, diğerleri ise kağıdın intikamını kanla almak... Tüm hayatını ve hatta kendi kimliğini yitirmişken, adaleti intikamla sağlamak isterken kendisini paralel evrende bulan genç bir kız. Yitirdiklerinin mutlu oldu...