05.01.22 (Yeni yılın belli sebepler yüzünden gecikmiş ilk bölümü 💙)Cem Karaca - Ay Karanlık
Model - Mey
Yahu geç olsun ama güç olmasın.
Bir aydır (güncelleme, bir aydan fazladır) sabır ve anlayış gösteren herkese teşekkürler ve sevgiler!Gecikti ama... HERKESE MUTLU, HUZURLU, BAŞARI VE AŞK DOLU BİR YIL ( 2022 ) DİLİYORUM!!! 🧿
İYİ OKUMALAR!!
***
Gözümden akan yaşları elimin tersiyle silerek eteğimin uçlarından tutarak kaldırımın kenarına oturdum. Bazenleri burnum akıyordu ama kolumun içine siliyordum. Kurtuluş bir de sümüklerimi görürse bana pis kız derdi.
Zaten hiç sevmiyordu beni. Bende onu sevmiyordum ki! Yaramaz Kurtçuk!
Sokağın ucunda birini gördüm. Bedirhan abi okuldan geliyordu. Yanında arkadaşları vardı ama beni görünce omzunun tekine astığı çantayı evlerinin bahçesine fırlatıp bana doğru gelmeye başladı. "Rana?" diye seslendi kaşlarını çatarak. "Ağladın mı sen kız?" Daha çok ağlayasım geldi. Kolumun tersiyle sildim yüzümü.
"Yok, gözüme kurtçuk kaçtı," dedim suratımı asarak. Gülerek yanıma oturdu ama yanında ufacık kaldım. Dev gibi Bedirhan. "Kurtuluş mu ağlattı seni?" diye sordu. Başımı salladım. "Bana karaçalı saçlı dedi yine Bedirhan!" diye ağlamaklı bir surat yaptım.
"Ben çirkin miyim Bedirhan?" Benim saçım karaçalı değil! Barbie gibi sapsarı saçlarım olsun diye Allah'a dua edecem akşam. Belki kabul olur da Kurtuluş ağlar. Sapsarı saçlarımı görünce artık kötü söz etmez bana.
Bedirhan saçlarımı sevdi. "Sana çirkin diyen önce kendine baksın koca yanak." Cebinden her zamanki gibi şeker çıkardı ama lolipop vardı bu sefer. Lolipopu elinden aldığımda hemen açmaya çalıştım.
"Evet, Kurtuluş çirkin dimi?" Açamadım şekeri. Bedirhan'a uzattım elimden aldı, hiç uğraşmadan açıp bana uzattı. "Yok, çirkin demeyelim de yaramaz diyelim." Omuz silkti. "Kardeş işte atsan atılmaz, satsan satılmaz." Kocaman gözlerle baktım Bedirhan'a. Kurtuluş satılıyor muydu? Başka Kurtuluşlar da var mıydı sahiden?
"O ne demek ki?" Bedirhan şekeri zorlukla ağzıma sığdırdığımı görünce gizlice güldü.
"Boş ver, fıstık." Yanağımdan bir parça kopardı, kopardığı yeri kontrol ettim hemen. Haftaya teyzem gelecekti, ben gelene kadar bitirmesinler seni, demişti. Kendimi teyzeme saklıyorum. "Merak etme sen, ben şimdi eve gidince kızarım bizim oğlana. Sen ağlama bir daha." Yüzünü buruşturdu. "Bu yaşta bir erkek yüzünden ağlamaya başlanmaz ki hem," diye kendi kendine konuştu.
Ayhan amca ya kızarsa Kurtuluş'a... Ya şeker gözleri ağlamaktan eriyip yok olarsa? Lolipopu dudaklarıma sürmeyi bıraktım. "Bedirhan ama çok kızma tamam mı?"
Bedirhan iki eliyle yanaklarımı tuttu. "Kız yemin ediyorum bir sıkımlık canın var ha! Keşke benim kardeşim sen olsaydın," dedi gülerek. Helecanlandım. Ben Bedirhan'ı kardeşi olarsam Kurtuluş'u hep görer hem oynardım onunla demi! Mikemmel olardı! Bir sürü sarı şekerimden de olurdu.
Ellerimi yanaklarıma koydum, cici cici güldüm. "Olurum ki!" dedim hemen. "Ben senin kardeşin olurum Bedirhan. Abimlere sorayım mı akşam olur mu diye?" Abimlere bebeklerimi verirsem belkim izin verirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYİ KURTARMAK
ChickLitİlerleyen bölümlerde YETİŞKİN İÇERİKLİ SAHNELER olacaktır. *** Kurtuluş. Kurtuluş'tu bu. Bu gözleri, benimkilerin aynısı olan bu gözleri nerede görsem tanırdım. Ama öyle değişmişti ki, yüzündeki o haylaz pırıltılardan eser yoktu. Sanki dünyanın dön...