30.05.21
BÖLÜM 7*ŞEKER
Pinhani- Yıldızlar
İYİ OKUMALAR! 👻👻
***
Aradan on dakika geçtiğinde artık konuşmamız gerektiğini düşünüyordum. Zaten İpek garipti. Üzgün değildi kesinlikle sadece çok sinirli görünüyordu.
"Hayvana bak! Mahvetti dükkanımı, babasının malı sanki..." diye söyleniyordu. Bunlara verecek karşılığım yoktu çünkü neler olduğunu anlayamamıştım.
Aklıma gelen ilk seçeneklerden biri aralarında duygusal yani bir aşk geçtiğiydi. Eski sevgili olabilme ihtimalleri İpek'in ve Bedirhan Abi'nin tavırlarına ters düşüyordu.
İnsan eski sevgilisine böyle davranmazdı. En azından ben anlardım diye düşünüyordum. "İpek," dedim dikkatini çekmek için. Gayet sakin bir ifadeyle bana baktı. "Ne var sizin aranızsa? Anlatacak mısın?" siye sordum.
İpek'in gözlerinin bir an daldığını gördüm. "Anlatılacak bir şey yok," diye söylendi. Konuşmayacağını böyle anladım. "Çok saçma," dedim istemsizce. Bedirhan Abi'nin tavrı, Nilay Abla'nın tavrı hepsi o kadar saçmaydı ki anlam veremiyordum. Aşk üçgeni tezim bu duruma uyan tek düşünceydi.
"Bence de saçma. Sevgilisini yoldum diye gelip dükkanımı basıyor. Ona ne oluyor anlamadım? Hadi bunun salak sevgilisi yetiştiriyor da bundan ona ne? Her şeye maydanoz bu herif!" Kesinlikle sakinleşmemişti.
"Siz hep böyle misiniz?" diye sordum ayağımın altındaki paketleri kaldırırken. "Nasıl?"
"Kavga-gürültü?"
"Yok," dedi benim gibi yerdeki ilaçları toplarken. "Sana denk geldi. Hiç böylesi olmamıştı. İlk defa dövdüm Nilay'ı. Ama pişman değilim, bir daha olsa bir daha döverdim." Onu anladım zaten."
"Ne dedi de bu kadar sinirlendin?"
"Amaaan boş ver. Anlatmaya değmez o çiroz," diyerek tekrar bertaraf etti merakımı.
"Bedirhan Abi'yi hiç böyle kızgın görmemiştim," dedim kendi kendime konuşur gibi. Aslında olay çıktığı yer çok saçmaydı. Nilay Abla ve İpek'in kavgasında Bedirhan Abi'nin ne işi vardı? Çocuk muydu bu insanlar sorunları kendileri halledemiyor muydu?
"İkiyüzlünün teki de ondan," diye homurdandı İpek.
"Öyle deme," dedim bıkın bir sesle.
İpek sessiz kaldı ama abana içinden küfür ediyormuş gibi geliyordu. Ortalığı toplarken aklıma geleni sordum. "Baban duyarsa kızar mı?"
"Kızar, çok kızar. Hatta gidip babama diyeceğim o Bedo'yu, gelip dükkanımı basmak neymiş görsün gününü!" Ben kendisine kızar mı diye sormuştum aslında. Ama cevabımı almıştım.
Güler gibi bir nefes verdim. "İpek ya... Hala nasıl alay edebiliyorsun?" Bu bir yetenek olmalıydı.
"Alay mı? Ben çok ciddiyim," dediğinde sesindeki ciddiyete gülesim geldi. Güldüm. "Baban ne yapacak? Dövecek mi Bedirhan Abi'yi?"
Bana 'sen ciddi misin' bakışı attı. "Biricik kızını üzen zamparayı tabi ki de dövecek!"
"Bedirhan Abi seni üzüyor mu?" İpek bir an elindekilerle duraksadı. "Hayır, sinirlendiriyor, öfkelendiriyor, kızdırıyor yetmiyor cinlerimi tepeme çıkarıyor. Allah'ın salağı, beyinsiz!" İpek'in yanında bir daha Bedirhan Abi'den söz etmeyecektim. Her konusu açıldığında bambaşka bir ruh haline bürünüyor. Hayır, aşk desem değil, bariz nefret var gözlerinde keza Bedirhan Abi'de de öyle. İkisi birbirine bakarken iki düşman bakışıyor gibi hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYİ KURTARMAK
Literatura Femininaİlerleyen bölümlerde YETİŞKİN İÇERİKLİ SAHNELER olacaktır. *** Kurtuluş. Kurtuluş'tu bu. Bu gözleri, benimkilerin aynısı olan bu gözleri nerede görsem tanırdım. Ama öyle değişmişti ki, yüzündeki o haylaz pırıltılardan eser yoktu. Sanki dünyanın dön...