Глава 4 - Змеят и принцесата

2.5K 196 221
                                    

*Ардиан*


Да изляза с дъщерята на Сарафа беше най-безразсъдното нещо, което съм правил някога след това да я оставя жива, но честно казано не ми пукаше особено много. Не можех да нацапам ръцете си с нейната кръв, не исках по скоро, защото беше красива и поради някаква причина ми беше интересна, а и както казах това нейно нежелание за живот ме влудяваше и убиваше моето желание да я убия. Да убиеш човек, който иска да умре е като да правиш секс с човек който не иска – не беше интересно. Ръцете ми бяха на ханша ѝ докато се поклащахме в ритмите на музиката, а сините ѝ очи блещукаха от алкохола. Ето това вече беше нещо различно. За пръв път от вчера насам виждах някаква емоция в очите ѝ и мамка му, отиваше ѝ. Очите ѝ бяха прекалено красиви за да бъдат толкова празни. Тя самата беше красива и не ме беше срам да го призная. Беше като изписана. Особено сега в тази къса черна рокля и обувките на висок ток. Вярно, нямаше грим, но не ѝ трябваше. Беше достатъчно красива, че да не ѝ трябва. А, тези устни...мамка му, проклет да бях че изобщо го изричах, но исках да ги целуна. Бяха розови, пухкави и просто ме молеха да се приближа достатъчно че да ги вкуся. Не знам дали говореше алкохола или нещо друго, но исках да ги вкуся наистина. Дръпнах я по-близо до мен и тя не даваше видя да има против, когато слабините ни се отриха и аз приклекнах.

-    Страшен похитител си ти. Водиш жертвите си на дискотека.

Подсмихнах се на казаното от нея .

-    Не на всеки похитител му се пада жертва, която не иска да живее.

-    Това е защото не всеки похитител избира да отвлече точно депресирана учителка с наклонности към битов алкохолизъм, която е дъщеря на мафиот и бившият ѝ годеник я е зарязал заради мъж.

-    Шшш, не говорим за това. Не мислим за това. Тук сме за да се забавляваш. Ако трябва се напий до безпаметност, но искам да се забавляваш.

-    Защо ти пука изобщо?

Честно казано това беше въпрос, на който не можех да отговоря.

-    Тайна.

-    Сигурен ли си, че искаш да играем тази игра? Аз съм начален учител, има свидетелство за професионална квалификация с сферата на изкопчването на информация.

Да обичаш Адеми  ("Да обичаш врага")Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang