Глава 17 - Тръпката

1.4K 173 191
                                    


MAЛКО КРАТЪК КЪСЕН ЪПДЕЙТ, СЪРАТНИЦИ, НО ПЪК ОТ СЪРЦЕ, СЪРАТНИЦИ. 

НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО С АРДИАН ТРЪПКАТА ПАЛИ КАКА ВИ АДИ, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ

*Аделина*


Винаги ме избиваше на смях, когато видя малкото пухче да тича. Загребваше мощно с четирите крака, изплезваше език и очите му се изцъпкляха и беше като пършинка. Клекнах и улових малкото зверче, което беше следвано от най-добрата ми приятелка и гаджето ѝ, а Арди като всеки друг път се погрижи да съм облизана старателно от него.

- Човече, от другата улица те надуши. Едвам го удържах и накрая просто го пуснах.

- Липсвах ли ти, мамо? А, много ли ме нямаше? – държах го с две ръце пред лицето си, а той скимтеше и сега даваше зор да ходи при баща му. – Ето го, тате, ето го. Тук е.

Ардиан не разбираше нищо от това, което говорех на Арди но въпреки това го взе от ръцете ми и направи физиономия щом малкият звяр реши да оближе и неговото лице.

- Ей! – с Емили се прегърнахме, а с гаджето ѝ просто се здрависахме както всеки друг път.

- Слуша ли малкият?

Седнахме да обядваме, защото аз разбира се вече бях умряла от глад и Арди седеше в мен и упорито настояваше да деля всяка хапка с него. И аз го правех въпреки укорителните погледи на Ардиан. Най-добрата ми приятелка пък се смееше срещу мен и дори се правеше на папарак. Беше хубаво да излизаме и с други хора, няма да лъжа. Добре, че се сетих да предложа на Ем да дойдат и те да се разходим из старият град, нищо че знаехме Пловдив наизуст почти. 

- Жено, ще пръснеш кучето от ядене.

- Виж го как жално гледа, как да не му дам? Момченце е...- нацупих се срещу Ардиан, а той се засмя.

- То и аз и съм мъж, ама не си толкова щедра към мен?

- Моляяя? Това го приемам лично. Какво съм ти отказала, бе глупак? Два месеца почти ми се разхождаш отгоре по главата, всичко ти изпълнявам.

Да обичаш Адеми  ("Да обичаш врага")Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin